First  Prev  1  2  Next  Last
WHAT HAPPENED TO ALL THE DRAMA VIDEOS?!
812 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Australia
Offline
Posted 1/1/09
what makes me a little ticked off is that, most vids i cant watch... from australia.
224 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Spira
Offline
Posted 1/1/09
uhhh hope they will put back everything soon
7134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 1/1/09
I thought it would occur on Jan. 8 but I guess not. o: haha
317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 1/1/09
we need a solution anybody??
64 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / SomeWhere,Wisconsin
Offline
Posted 1/1/09
how long im gonna dieeee soooon...lol
6261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Pennsylvania: US
Offline
Posted 1/1/09
I knew that they were taking the dramas, and had accepted that. but what makes me really sad is all of the music videos are gone ;____;
431 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30
Offline
Posted 1/1/09
Goodbye, CR. I was fond of you.
Posted 1/1/09

fightforgod wrote:

maybe it was shinji...but I look on my favourite dramas and they ar not licensid!!If a lot dramas is licensid it is horrible!!!!!!


if dramas started getting licensed it would be fkn awesome. more recognation for asian tv shows and such outside of asia. but that is sadly not the case. DAMN IT WHERE CAN I FIND THE GTO MOVIE IN HIGH QUALITY. F* * *.
107174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Chicago, IL
Offline
Posted 1/1/09
Yep, I know it sucks.
All drama/music/movies removed.
Read about it here:
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-420985/The-Crunchyroll-Revolution.html
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.