First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
HARUMA MIURA - anything that u knew about him
Posted 1/5/09

JoYous2004 wrote:


MewButterfly wrote:

I love Haruma Miura...he's so damn hot! ^-^

He can sing as well as act, he is also gonna star alongside Shun Oguri in Crows Zero 2












LOL..hey the second pic is not him..it's Jiro Wang..funny though..by the way, is he older than Yui???


LOOOL!! oops...must've made the mistake when I did some random clicking in my folder of hot japanese/taiwanese/korean guys loool ^-^ thanxx for telling me..I edited the post XD though Jiro Wang is hot too ;p nopez he's younger than Yui, she's 20 ^-^
18258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 2 my DESTInation
Offline
Posted 1/5/09
all i can say is his a gud actor & his hawt!
but wats bloody monday??
Posted 1/5/09

8010036 wrote:

waaaah!..
I'm just checking my profile and some forums and found this..
even though I'm kinda busy with loads of school stuffs to do I'll reply coz I love miura-kun,too!
love every dramas he's in it..hehe..(looking forward to watch it all though)..btw
have you heard him sing???
he's like a rocker or something on the movie negative happy chainsaw edge along with hayato ichihara..
(have you watched the movie??)
if ever you haven't heard of it..
just check my profile here on cr..
and the song will play


think he's a skater too??!!


he looks like this in the movie I'm talking about..even though I still haven't watch it coz its still in the raw section hope someone will put subs on it..also can't find it on other drama sites too



so kawaii with glasses


♥♥♥♥♥♥♥♥♥


These pics r so cute!! I especially love the 3rd pic ^-^ *sigh* he's so hot lol!! the 2nd pic is of him in Koizora...I love him in that movie, it reaaaally made me cry O.o I watched it on youtube..it had subs so u can try watching it there (though it's annoying cos it's in like 11 parts) or you can try mysoju.com
Posted 1/5/09 , edited 1/5/09

8010036 wrote:

waaaah!..
I'm just checking my profile and some forums and found this..
even though I'm kinda busy with loads of school stuffs to do I'll reply coz I love miura-kun,too!
love every dramas he's in it..hehe..(looking forward to watch it all though)..btw
have you heard him sing???
he's like a rocker or something on the movie negative happy chainsaw edge along with hayato ichihara..
(have you watched the movie??)
if ever you haven't heard of it..
just check my profile here on cr..
and the song will play


think he's a skater too??!!


he looks like this in the movie I'm talking about..even though I still haven't watch it coz its still in the raw section hope someone will put subs on it..also can't find it on other drama sites too



so kawaii with glasses


♥♥♥♥♥♥♥♥♥


kozoira is the movie w/ bleached hair himura. just saw it last night on mysoju. don't forget to bring lots of hankies. it's a cry-fest but super good. it's a really beautiful love story, a true story at that!
9483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Oregon
Offline
Posted 1/5/09
I loved him in Koizora so much!! I cried and cried when


I remember I first saw him in 14 Sai no haha as Satoshi.
I think he was 15 or 16 there. ^

He almost always has very mature roles, plays characters that have to face things far beyond their years. He is an amazing actor!
60700 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 1/5/09

sinnerinheaven wrote:


sinnerinheaven wrote:


monks_hood8 wrote:

the guy who got shida mirai pregnant in 14 sai no haha drama.


that was ryo not miura


sorry about that yeah it was miura i was confused with another drama
14 sai no haha is a good drama
miura acting is really good
in anything he works


no worries~~who's ryo?

3469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / diatas pasir
Offline
Posted 1/5/09
i just knw he played koizora hhe
Posted 1/5/09


Im looking fwd to him doin great in 2009 :))
Posted 1/5/09

taimeong2 wrote:

i just knw he played koizora hhe


he is really good in gokusen 3.. he is also in bloody monday and binbo danshi :))
606 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 1/5/09

harman101 wrote:

all i can say is his a gud actor & his hawt!
but wats bloody monday??


It is a new Jdrama about an organization who is trying to kill everyone in Japan using biochemicals and Haruma is a hacker who has to stop them.
681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/5/09
ohhh i really love him. hes a good actor and its not just b/c of his looks. hes actually really talented. buuut i dont kno much about him.
4720 cr points
Send Message: Send PM GB Post
65 / F / back in kame's arms
Offline
Posted 1/5/09
he' so kawaii..............
1017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / here!
Offline
Posted 1/5/09
love this kiddo he looks good and has interesting roles especially in bloody monday
4179 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 1/6/09

MewButterfly wrote:


8010036 wrote:

waaaah!..
I'm just checking my profile and some forums and found this..
even though I'm kinda busy with loads of school stuffs to do I'll reply coz I love miura-kun,too!
love every dramas he's in it..hehe..(looking forward to watch it all though)..btw
have you heard him sing???
he's like a rocker or something on the movie negative happy chainsaw edge along with hayato ichihara..
(have you watched the movie??)
if ever you haven't heard of it..
just check my profile here on cr..
and the song will play


think he's a skater too??!!


he looks like this in the movie I'm talking about..even though I still haven't watch it coz its still in the raw section hope someone will put subs on it..also can't find it on other drama sites too



so kawaii with glasses


♥♥♥♥♥♥♥♥♥


These pics r so cute!! I especially love the 3rd pic ^-^ *sigh* he's so hot lol!! the 2nd pic is of him in Koizora...I love him in that movie, it reaaaally made me cry O.o I watched it on youtube..it had subs so u can try watching it there (though it's annoying cos it's in like 11 parts) or you can try mysoju.com




weetzie wrote:


8010036 wrote:

waaaah!..
I'm just checking my profile and some forums and found this..
even though I'm kinda busy with loads of school stuffs to do I'll reply coz I love miura-kun,too!
love every dramas he's in it..hehe..(looking forward to watch it all though)..btw
have you heard him sing???
he's like a rocker or something on the movie negative happy chainsaw edge along with hayato ichihara..
(have you watched the movie??)
if ever you haven't heard of it..
just check my profile here on cr..
and the song will play


think he's a skater too??!!


he looks like this in the movie I'm talking about..even though I still haven't watch it coz its still in the raw section hope someone will put subs on it..also can't find it on other drama sites too



so kawaii with glasses


♥♥♥♥♥♥♥♥♥


kozoira is the movie w/ bleached hair himura. just saw it last night on mysoju. don't forget to bring lots of hankies. it's a cry-fest but super good. it's a really beautiful love story, a true story at that!


yeah!koizora is so good..actually its the first japanese movie I've ever watched..hehe
I think the second pic is from negative happy chainsaw edge..(he's not the lead role )
I saw from some trailers that he's hair there is also bleached..
that's the movie I'm talking about..hehe..uhm..if you know where I can watch it with subs..
please tell me..I would really appreciate that!tnxxxx...

18258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 2 my DESTInation
Offline
Posted 1/6/09

idleimp wrote:


harman101 wrote:

all i can say is his a gud actor & his hawt!
but wats bloody monday??


It is a new Jdrama about an organization who is trying to kill everyone in Japan using biochemicals and Haruma is a hacker who has to stop them.


dat's interesting, thanks for the info!
koc
35 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Singapore
Offline
Posted 1/6/09
well i got to know him through this show called 14 Sai no Haha which can be found here on crunchyroll.. i find the show worth watching though if you juz wanna fangirl it's not really the show you might wanna watch..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.