First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Did anyone else see ep 1 of Boys Over Flowers???
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 1/5/09 , edited 1/13/09
****P.S. topic may contain spoilers..viewer discretion is advised. O_O****
-I just saw it and it was great!!
-I gotta say that the main girl character Geum Jan Di over acted a little in the beginning with her mouth, but it was GREAT!!!
-The music isnt exactly the BEST that i had in mind, but it was decent..
----Here's a very BASIC story line of the first episode:
(sorry if its long ^^; i cant remember ALL the details, so i dont remember if it was the next day or not..forgive me T^T)
okay so its like this:


*****SPOILER SPOILER SPOILER ALERT!!!***** (its a TOTAL spoiler. It happens later in the drama, so the episode with it hasn't aired yet xD)



Here's the URL for episode 1!
--You can see it with this link: (its subbed!! )
--http://www.viikii.net/videos/watch/5337/0/boys-before-flowers-episode-1-part-1.html
or here:
http://www.mysoju.com/boys-before-flowers/episode-1/part-1/


Here's the URL for episode 2!! (its subbed!! )
http://www.mysoju.com/boys-before-flowers/episode-2/part-1/
or here:
http://www.dramacrazy.net/korean-drama/hana-yori-dango-korea-version/hana-yori-dango-korea-episode-2/


Here's the URL for episode 3!! (its subbed!! )
http://www.dramacrazy.net/korean-drama/hana-yori-dango-korea-version/hana-yori-dango-korean-episode-3/
or here:
http://www.mysoju.com/boys-before-flowers/episode-3/part-1/

P.S. Its a Monday~Tuesday drama, so that means TWO episodes a week! xDD

P.SS. I think that a lot of people dont like it as much as the others, because it can get compared with the previous ones. I like them all for their uniqueness. Besides, not every one from every country has to be EXACTLY the same. I mean, they can focus more or less on something. Its the choice of the director and all. ANYWAYS..enjoy it for what it is peoples! haha thanks and seriously, enjoy it O_O....
2580 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 1/5/09
can you send me the link to where i can watch the first ep?
Posted 1/5/09
no, I haven't seen it yet
but I'm planning 2 watch it
644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Philadelphia
Offline
Posted 1/5/09
where'd you see it?
3229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Europe~
Offline
Posted 1/5/09
OMG? WHERE? HOW? IS IT SUBBED?
I gotta calm down...
47470 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Birmingham
Offline
Posted 1/5/09 , edited 1/5/09
No >< It won't be subbed yet, in fact, I don't even think it'd be available online raw yet.
Did you watch it on TV or something?

Eeek, you're making me even more excited for it now. I was sitting in school today, knowing that it was airing in Korea right then XD.
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 1/5/09

xiaochien_08 wrote:

can you send me the link to where i can watch the first ep?


well, i cant. wait wait not because im mean, its because i saw it on the KBS website..you have to have an account and all, and it wasnt subbed...sorryyy :]
i'll bet it'll be available in the next two days though xD
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 1/5/09

jebusxjuice wrote:

No >< It won't be subbed yet, in fact, I don't even think it'd be available online raw yet.
Did you watch it on TV or something?

Eeek, you're making me even more excited for it now. I was sitting in school today, knowing that it was airing in Korea right then XD.


no its available raw on the interent, but on the KBS website..the website company where they made it, so yeah...
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 1/5/09

faridah2201 wrote:

where'd you see it?


i saw it on the KBS website
644 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Philadelphia
Offline
Posted 1/5/09
I found the raw version on youtube, the link is in the boys over flowers forum topic

I need subs tho
47470 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Birmingham
Offline
Posted 1/5/09

Luvyoujamie wrote:


jebusxjuice wrote:

No >< It won't be subbed yet, in fact, I don't even think it'd be available online raw yet.
Did you watch it on TV or something?

Eeek, you're making me even more excited for it now. I was sitting in school today, knowing that it was airing in Korea right then XD.


no its available raw on the interent, but on the KBS website..the website company where they made it, so yeah...


Aha I see, I can't wait for this to be subbed DX
& The next episode airs tomorrow :D.
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 1/5/09

xiaochien_08 wrote:

can you send me the link to where i can watch the first ep?


you can see it with this link:
http://www.youtube.com/watch?v=67Ul0QIQHlk
but it isnt subbed yet..your welcome!!
2580 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 1/5/09

Luvyoujamie wrote:


xiaochien_08 wrote:

can you send me the link to where i can watch the first ep?


well, i cant. wait wait not because im mean, its because i saw it on the KBS website..you have to have an account and all, and it wasnt subbed...sorryyy :]
i'll bet it'll be available in the next two days though xD


ah.. LOL, ok i understand, im just gonna wait for the subbed version..
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 1/5/09

jebusxjuice wrote:


Luvyoujamie wrote:


jebusxjuice wrote:

No >< It won't be subbed yet, in fact, I don't even think it'd be available online raw yet.
Did you watch it on TV or something?

Eeek, you're making me even more excited for it now. I was sitting in school today, knowing that it was airing in Korea right then XD.


no its available raw on the interent, but on the KBS website..the website company where they made it, so yeah...


Aha I see, I can't wait for this to be subbed DX
& The next episode airs tomorrow :D.


you can see it with this link:
http://www.youtube.com/watch?v=67Ul0QIQHlk
but it isnt subbed yet..your welcome!!
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / 12345 Rainbow Street
Offline
Posted 1/5/09

faridah2201 wrote:

I found the raw version on youtube, the link is in the boys over flowers forum topic

I need subs tho


yeah you can see it with this link:
http://www.youtube.com/watch?v=67Ul0QIQHlk
but it isnt subbed yet..lol yayy im happy im korean lol
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.