First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Whos more attractive? Koreans, Japanese, Chinese, Taiwanese, and/or Filipines?
7004 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / The Silent Sun
Offline
Posted 1/25/09
this poll feels a little racist....but oh well, if everyone has fun then nvm

i choose korean^^
1686 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / where dreams are...
Offline
Posted 1/26/09 , edited 1/26/09

goodboy163 wrote:


ggmmaaaa1 wrote:

wanted to c the majority.

Srry this was already askd thought it would b added to the thread (Cnt figure out how to delete )


Let me tell you something. Everyone here is human and basing their attractiveness on their race is just retarded. Same goes for people who voted in this thread.

Stop being RACISTS!!!



LOL!!!!! hahaha OMG racist?!?! LOL!

Wateve....LOLOLOLOLOL!!!!!




no no so me (Haitian Demonican) having a choice between who I or others feel are more attractive..lol...towards maybe a different race of our own is being a racist??

Let me tell u something u dnt know who the **** i am dnt call me or any other person here a racists without knowin em get ya facts straight before u spout nonsense.

its my own preference i didnt say any other race was ugly or anything by MY choice i chose on appearance that maybe shallow but not racist.
4597 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / my home (stalkers)
Offline
Posted 1/26/09
This is hard for me I Love Japanese people but I'm dating a Filipino =D
245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines
Offline
Posted 1/26/09
i go with the koreans!!!

18603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / anime world
Offline
Posted 1/27/09

Look here, NEVER did I say the word "ugly." And learn a little psychology will ya! putting up this poll and/or voting is a BIG sign of being a racist. And yeah I did get my facts straight, read my last post again and analyze it.. I repeat.. ANALYZE it. You are the one spouting Fookin' nonsense here and nobody here cares about your preferences. Even 5 year old kids know better than to compare people. What a shame.. what a shame indeed. I pity this world for having people like you exist in it. Sorry you got offended there but it doesn't matter, so don't bother quoting/replying on my post.
I don't want to be infected by your narrow-mindedness and shallowness.
33037 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in your dreamss . ♥
Offline
Posted 1/27/09
They are all attractive in their own ways :P
3469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 1/27/09
no brainer, filipinos
1637 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 1/28/09
japanese *¬*

then

koreans
1807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 1/28/09
Japanese & Korean are definetly the top 2, imo.
Yei
9137 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116
Offline
Posted 1/28/09
Japanese obviously
2215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Menifee/Temecula, CA
Offline
Posted 1/28/09
FILIPINOS : dunno ppl prolly gonna choose their own race
i think KOREANS r cute lol they come in second
83483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Between reality a...
Offline
Posted 1/29/09
Japanese x_x
50 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Up to You
Offline
Posted 1/30/09
I hate those Taiwanese gal who love to pretend cute even though they knew they look terrible...

*not only Taiwan, but most part of Asia.......
Posted 1/30/09 , edited 1/30/09
hum hard choice between Japanese and korean, but i voted 4 Japanese :)
187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F
Offline
Posted 1/31/09
taiwanese...they got very pleasing features! ^__~
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.