First  Prev  1  2  3  Next  Last
[Couple] Jelly Pudding couple - Taeyeon & Jung Hyun Don
20659 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 1/7/09
don don no way, why don't they get rid of him hopefully he has changed
Member
395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Esha ^
Offline
Posted 1/7/09
I'm not interested really -_-
Oh like everybody I love him as host but not as couple on WGM.

I hope to see another fresh couple like the orignial ^^
Member
5585 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / YOU WISH U KNOW L...
Offline
Posted 1/7/09
big no
Member
495 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 1/7/09
[b]I feel sorry for Tae Yeon.........
Posted 1/7/09
LOL Yeah right.
This would be interesting to see =]
Member
217 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / New York
Offline
Posted 1/8/09

Nadeshiko24 wrote:


chiqfernandez wrote:

that girl totally sucks, i hated how she just took over jujin's piggy bank!


I think you were talking about another couple that did not make it into the show (sorry, I forgot thier names but I know the guy was in mourning) who were with MarBi and HwanYobi couple in the beginning. Tae Yeon has not been in WGM (except the time when she handed Kang In his mission envelope in their radio show) but has appeared in various variety shows like Family Outing.


oh i think i did... hahah she looks like her.
Member
327 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 1/8/09
sigh~ poor taeyeon =[ she deserves better!
Member
1561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Canada
Offline
Posted 1/8/09
LOL.
i cant believe this is true.
At least the Ant couple will be alone for their last episodes.
Member
784 cr points
Send Message: Send PM GB Post
64 / F / California
Offline
Posted 1/8/09
Wow.. WGM is getting worst. I agreed, Dondon may be cute and funny as MC but as the couple for this show nah!!!, I really have to lough it loud and throw up a bit. This pair is so obvious that the Pd /wgm is just trying to pull some laughter to revive the dying show. They are not serious anymore. meaning they do not put their best to match random celeb and paired them up to see.... well the original purposed of wgm, this is just Bull!!

Oh didn't wgm changed the PD? from the male to the female pd?? maybe, just maybe the Female Pd ( yeah the suck one ) have a huge crush for Dondon and want to always be around him so She doesn't want to let Dondon leave the show and paired him up with someone who's way young and the pd already sure that the girl ( tae Y) will definitely not fall for Dondon.. mmmmmm .. that must be it.
Member
1909 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Europe
Offline
Posted 1/9/09
lol, that's the weirdest pairing ever. I really didn't expect him to be a couple again. but why with taeyeon? she is already making a come-back album with the girls and joining WGM wouldn't that be exhausted. >_<
Posted 1/9/09
i feel sorry for her. having to marry a guy like him(even though its fake), tsk tsk tsk. no one can stand him, period.
Posted 1/9/09
I would love 2 see this:D
i know its going 2 be weird but i can give it a shot!! DonDon is really funny u kno
Member
970 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 1/9/09
damn dude this is just ridiculous. wtf were they thinking?
this is a big surprise and WOW i thought they were goin to start their 2nd season with great couples and new concept BUT DAMN this is just wow
Member
83 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/9/09
Is the PD in love with Don Don or what?? Nothing about him is romantic whatsoever. Not that I hate him, but I'm sure no girl dreams of marrying a guy like him.
Member
317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 1/10/09
ew. He is great as an mc but other than that he's too much.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.