First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Your Favorite Episode?
Moderator
10900 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / no code to escape...
Offline
Posted 12/14/07
This still includes Season 1...So which one was ur favorite huh?
Member
806 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Singapore
Offline
Posted 12/14/07
hmmm there are many episodes that are nice...i can't make up my mind..haha..i think episodes 12 and 13 are the best..when they fought with the aizen siblings..currently thats wad i feel..i stopped at episode 8 of season 2..so my fav may change..XD
Member
22861 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in jaejoong's ♥ f...
Offline
Posted 12/17/07
i cant choose which eps that i like...coz i like all of the eps!!!
Member
23623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / [???????????????]
Offline
Posted 12/17/07
Uh...cant choose. >_< But maybe episode 2 of the second season?
Member
4825 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / nibelheim
Offline
Posted 12/18/07
i like the episode when yuji smiled at hirai.....it always makes me smile...i think its episode 1 or 2 of first season
Member
9781 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / cavite / phil
Offline
Posted 12/18/07
season1 - the time when ike invites them to go on a swimming!
Member
3242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 12/18/07
I liked the episode where ike invites them to the fair. lol, he messed up everything ^^
Member
5918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Somewhere...........
Offline
Posted 12/18/07
i like the episode tat shana protected yuuji and get hurt...when wilhelmina wan kill yuuji tat time
Member
3416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / OR
Offline
Posted 12/23/07
not sure season 2 has some goods ones so far
Posted 12/24/07
Episode 11 of the second season xD, the most recent. Shana was sooo cute <3
Member
815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My room :)
Offline
Posted 12/25/07
I cant decide but I like the recent eps of season 2.
Member
549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Texas
Offline
Posted 12/26/07
Season 1- Shana vs. The weird blond twins-- the ones that made out and stuff, Bleh.
Member
549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Texas
Offline
Posted 12/26/07
I also love the episode when Shana fought Margery. I hate the episode where yoshida found out. DO NOT LIKE HER>
Member
3923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / take a wild guess
Offline
Posted 12/27/07
Season 1 last episode is my favorite
Posted 12/28/07
hmm....i think all...haha...=P
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.