First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Who's the hottest anime guy?
Member
13704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / somewhere
Offline
Posted 8/10/08

Mika Ichinose
Member
21430 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Icecrown with my...
Offline
Posted 12/5/08
Oh my do we have to pick??
Member
815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In front of the c...
Offline
Posted 12/27/08
How about Ikuto of Shugo Chara?

Still crazy over Kanda though

Kaname Kuran is a great problem too.


U decide. Who's best?
Creator
42013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F / Fort Meade, MD
Offline
Posted 12/29/08

elaynenmin wrote:


Still crazy over Kanda though



omg.... KAWAIII!!!!!!!!
Member
815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In front of the c...
Offline
Posted 12/29/08

Dusterbayala wrote:


elaynenmin wrote:


Still crazy over Kanda though



omg.... KAWAIII!!!!!!!!


yup! totallly love him.



I like this picture of him too.
Member
1478 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Unites states
Offline
Posted 1/21/09
they are all hot , but howl has that voice. hummm . lol
Creator
42013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F / Fort Meade, MD
Offline
Posted 1/27/09

LaShaay wrote:

they are all hot , but howl has that voice. hummm . lol


the japanese howl, or the english howl.... cause yeah... i've already got dibs on christian bale LOL
Member
1478 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Unites states
Offline
Posted 1/27/09
* narrow's eyes as i sit with a sour look on my face* you suck lol
Creator
42013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F / Fort Meade, MD
Offline
Posted 2/2/09

LaShaay wrote:

* narrow's eyes as i sit with a sour look on my face* you suck lol


i've actually met him, he's really nice.
a friend of mine has worked with him in a couple movies, so yeah.. DIBS! ^.^
Member
1478 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Unites states
Offline
Posted 2/3/09
* looks up with puppy eyes* Wow. i have never gotten that close * crosses arms* lucky
Creator
42013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F / Fort Meade, MD
Offline
Posted 2/4/09

LaShaay wrote:

* looks up with puppy eyes* Wow. i have never gotten that close * crosses arms* lucky


he's MUCH cuter in person too ROFL!
Member
1478 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Unites states
Offline
Posted 2/5/09
* looks at you in awe* your my new idol lol
Member
138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 10/15/10
I would have to say lavi from d. gray-man

Member
37 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 8/19/11
For me its a tie between yu kanda (DGM) roy mustang (FMA) and edward elric (FMA)
Member
10 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / F
Offline
Posted 6/10/13

Dusterbayala wrote:

Who do you guys think the hottest anime guy is?


For me it's a tie between Jin from Samurai Champloo and Renji from Bleach...

Something about a guy with long hair, and a sword.....


Hmm.. someone with long hair and a sword, eh?
Hijikata Toshizo


or Saitou Hajime


or Sanosuke Harada


KYAHHH~!!! OMG why can't they be real?!?!?
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.