First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Kiheitai's House
Moderator
4337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Heaven
Offline
Posted 4/22/09

serpenter wrote:

Ahh, yes, yes... pretty flower... *paying no attention," *gets choco milk *


-.- ....
*steals your choco milk and drink it all up*
tit for tat
Posted 4/22/09
oi, oi... yorozuya, what the hell do you think your doing...
tch... stealing milkshake like that... damn you...
Moderator
7811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / It's not location...
Offline
Posted 4/22/09

serpenter wrote:

oi, oi... yorozuya, what the hell do you think your doing...
tch... stealing milkshake like that... damn you...


*slam a carton of strawberry milk onto your head*
from the yorozuya's fridge - if you want it
Moderator
4337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Heaven
Offline
Posted 4/22/09

Katsura_Kotarou wrote:


serpenter wrote:

oi, oi... yorozuya, what the hell do you think your doing...
tch... stealing milkshake like that... damn you...


*slam a carton of strawberry milk onto your head*
from the yorozuya's fridge - if you want it




wtf??? oooooi, you damn zura!!!!!!!
you can't just steal someoneelse strawberry milk!!!!!!!
ohoh....and it's boss's milk too...
i'm gonna leave before she comes here ... i don't wanna die young...
Joi
16380 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/23/09

yaoiangel wrote:


Katsura_Kotarou wrote:


serpenter wrote:

oi, oi... yorozuya, what the hell do you think your doing...
tch... stealing milkshake like that... damn you...


*slam a carton of strawberry milk onto your head*
from the yorozuya's fridge - if you want it




wtf??? oooooi, you damn zura!!!!!!!
you can't just steal someoneelse strawberry milk!!!!!!!
ohoh....and it's boss's milk too...
i'm gonna leave before she comes here ... i don't wanna die young...


Wahahahaha you can't leave or it won't be fun!
We also need someone to blame for the milk *stare~*
Moderator
4337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Heaven
Offline
Posted 4/23/09

mmmbul wrote:


yaoiangel wrote:


Katsura_Kotarou wrote:


serpenter wrote:

oi, oi... yorozuya, what the hell do you think your doing...
tch... stealing milkshake like that... damn you...


*slam a carton of strawberry milk onto your head*
from the yorozuya's fridge - if you want it




wtf??? oooooi, you damn zura!!!!!!!
you can't just steal someoneelse strawberry milk!!!!!!!
ohoh....and it's boss's milk too...
i'm gonna leave before she comes here ... i don't wanna die young...


Wahahahaha you can't leave or it won't be fun!
We also need someone to blame for the milk *stare~*


hmm... boss needs too long...
is he sleepin????.....

Joi
16380 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/23/09

yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:


yaoiangel wrote:


Katsura_Kotarou wrote:


serpenter wrote:

oi, oi... yorozuya, what the hell do you think your doing...
tch... stealing milkshake like that... damn you...


*slam a carton of strawberry milk onto your head*
from the yorozuya's fridge - if you want it




wtf??? oooooi, you damn zura!!!!!!!
you can't just steal someoneelse strawberry milk!!!!!!!
ohoh....and it's boss's milk too...
i'm gonna leave before she comes here ... i don't wanna die young...


Wahahahaha you can't leave or it won't be fun!
We also need someone to blame for the milk *stare~*


hmm... boss needs too long...
is he sleepin????.....



oi oi do i look like i care about that-wait you said he and she?
WHICH IS IT?!
Moderator
4337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Heaven
Offline
Posted 4/24/09 , edited 4/24/09

mmmbul wrote:

oi oi do i look like i care about that-wait you said he and she?
WHICH IS IT?!


hm....
i'll call her/him always boss....Kairoshu is my boss, but i'm sure i saw m on her/his profile some time ago..., but now there's standing nothin :huh:?
one thing is sure though, she/he likes yuri >__<
Joi
16380 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/24/09

yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:

oi oi do i look like i care about that-wait you said he and she?
WHICH IS IT?!


hm....
i'll call her/him always boss....Kairoshu is my boss, but i'm sure i saw m on her/his profile some time ago..., but now there's standing nothin :huh:?
one thing is sure though, she/he likes yuri >__<


yes Kai is weird person but the fact is that s/he like yuri alot XD
Moderator
4337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Heaven
Offline
Posted 4/25/09

mmmbul wrote:


yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:

oi oi do i look like i care about that-wait you said he and she?
WHICH IS IT?!


hm....
i'll call her/him always boss....Kairoshu is my boss, but i'm sure i saw m on her/his profile some time ago..., but now there's standing nothin :huh:?
one thing is sure though, she/he likes yuri >__<


yes Kai is weird person but the fact is that s/he like yuri alot XD


don't you happen to know if kai-boss is he or she xD???
Joi
16380 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/26/09

yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:


yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:

oi oi do i look like i care about that-wait you said he and she?
WHICH IS IT?!


hm....
i'll call her/him always boss....Kairoshu is my boss, but i'm sure i saw m on her/his profile some time ago..., but now there's standing nothin :huh:?
one thing is sure though, she/he likes yuri >__<


yes Kai is weird person but the fact is that s/he like yuri alot XD


don't you happen to know if kai-boss is he or she xD???


well it's techinally a guy but s/he has had bets with people to change gender some many times i think i'll be too troublesome by now XD
Moderator
4337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Heaven
Offline
Posted 4/27/09

mmmbul wrote:


yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:


yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:

oi oi do i look like i care about that-wait you said he and she?
WHICH IS IT?!


hm....
i'll call her/him always boss....Kairoshu is my boss, but i'm sure i saw m on her/his profile some time ago..., but now there's standing nothin :huh:?
one thing is sure though, she/he likes yuri >__<


yes Kai is weird person but the fact is that s/he like yuri alot XD


don't you happen to know if kai-boss is he or she xD???


well it's techinally a guy but s/he has had bets with people to change gender some many times i think i'll be too troublesome by now XD


whaaat O___O????
okay.... i see, i see.....hm.....

Joi
16380 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/27/09

yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:


yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:


yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:

oi oi do i look like i care about that-wait you said he and she?
WHICH IS IT?!


hm....
i'll call her/him always boss....Kairoshu is my boss, but i'm sure i saw m on her/his profile some time ago..., but now there's standing nothin :huh:?
one thing is sure though, she/he likes yuri >__<


yes Kai is weird person but the fact is that s/he like yuri alot XD


don't you happen to know if kai-boss is he or she xD???


well it's techinally a guy but s/he has had bets with people to change gender some many times i think i'll be too troublesome by now XD


whaaat O___O????
okay.... i see, i see.....hm.....



Yes Yes so what were we talking about ?
Moderator
4337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Heaven
Offline
Posted 4/27/09

mmmbul wrote:

Yes Yes so what were we talking about ?


dunno ...
eto....um....
ah , it was bout the strawberry milk from boss...
oh :D
*take some cakes and coffee from here's kitchen*
cake-time >__<!!!
Joi
16380 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/27/09

yaoiangel wrote:


mmmbul wrote:

Yes Yes so what were we talking about ?


dunno ...
eto....um....
ah , it was bout the strawberry milk from boss...
oh :D
*take some cakes and coffee from here's kitchen*
cake-time >__<!!!


ah? don't take that Serpy-sama will go berserk OnO
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.