First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Your fave J-Drama (buddy)groups!
14619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 1/10/09
all the gokusen boys and HYD guys
67318 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Powder Springs, GA
Offline
Posted 1/10/09
i wanna say NWP or Stand up! but thats only for yamapi.....so.. as far as which group as a WHOLE i like the best i guess i would have to stick with HYD
3036 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Yemen ^^v
Offline
Posted 1/10/09
yaaaaaaaaa NWP TEAM IS THE FREAKIN BEST EVER!!!!
and the Prodai team too~~
there friendship is soooo cooool~
6802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / the netherlands
Offline
Posted 1/10/09
tatta hitutso no koi
gokusen
hana kimi
hana yori dango
gto
my boss my hero
nobuta
honey and clover
1238 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / cebu
Offline
Posted 1/10/09 , edited 1/10/09
i love it all...better include haruma annd yuya groups too in gokusen
168898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Antique bookshop
Offline
Posted 1/10/09
stand up !!!!

my kenken!!!!!!!!
4154 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / love in the land...
Offline
Posted 1/10/09
nodame cantabile team!
prodai!
4720 cr points
Send Message: Send PM GB Post
65 / F / back in kame's arms
Offline
Posted 1/10/09
class 3D of shirokin
5743 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Sand Village
Offline
Posted 1/10/09
i seem to like all coz there all plain hilarious
1919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / EVERY WHERE
Offline
Posted 1/10/09

nukichan wrote:



Virgin BOys (lol..=P) - Sho-chan, KenKen, Kou, Udayan (Stand up!)



=============

those are myfaves.. what's yours? =)


the dozeen!! (don't knw spelling) boys
lool yh my fave too
824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 1/11/09

nukichan wrote:

i noticed jdramas seem to have the buddy factor always..anyways i love that!

be it friends, colleagues, siblings, classmates....they stick togethr thru

thick and thin..its their bond that i totally dig..!
which buddy groups do you like..?

here's mine:

"Nobuta Team" - Shuuji, Akira, Nobuta (frm NWP..lol..i dunno what to call them,, sorry..)


F4 - Domyouji, Rui, Akira, Soujiro (Hana Yori Dango)


Ariake 3 - Kouichi, Tai, Shii (Ryusei no Kizuna)


"Prodai buddies" - Ken, Rei, Eri, Mikio, Tsuru (frm ProDai..again sorry..i dunno what to call them officially..XD)


Class Q - Kyuu, Ryu, Megu, Kazuma, Kinta (Tantei Gakuen Q)


Dr. Heli Flight Doctors - Aizawa, Shiraishi, Hiyama, Fujikawa (Code Blue)


3D Kurogin Academy - RYu, HAyato, Tsucchi, Take, Hyuuga (Gokusen 2,, err.. these five only, not the whole class..=p)


Ryuuzan Special Class - Yajima, Naomi, Okuno(ichiro), Yoshino, Maki, Hideki (Dragon Zakura)


Virgin BOys (lol..=P) - Sho-chan, KenKen, Kou, Udayan (Stand up!)


Osaka Gakuen boys - i especially love the dorks led by Oscar HImejima..dorm3!! but dorm 1 and dorm 2...<33 i love them all!! (HanaKimi)


Prosecution Staff tokyo district - Kuryu, Amamiya, Shibayama, Egami, Endo, Suetsugu, Nakamura.. (frm Hero)


=============

those are myfaves.. what's yours? =)


these are great!

I LOVE THEM ALL

3567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / bikini bottom
Offline
Posted 1/11/09

summerbeat wrote:

oh and the prodai frdship team!!!!!!

love kenzo!!!!!!!!!!!!!!!


yep me too! love the way they treat each other there!
5139 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / over here.
Offline
Posted 1/11/09

iGhost wrote:


[email protected] crew(taiko, box, akira, daruma, page & izumu) from......[email protected]


EHHHH??? OMG! [email protected]!! how can i ever forgot!!! this is one of my fave jdramas!! argg!! toma!!

168898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Antique bookshop
Offline
Posted 1/11/09
but normally most ppl will think of shuji and akira 1st right
23559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Germany
Offline
Posted 1/11/09

nukichan wrote:


iGhost wrote:


[email protected] crew(taiko, box, akira, daruma, page & izumu) from......[email protected]


EHHHH??? OMG! [email protected]!! how can i ever forgot!!! this is one of my fave jdramas!! argg!! toma!!



HOW COULD YOU FORGET IT!?! SHAME ON YOU!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.