First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Cereal and Water
1009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / L.A California
Offline
Posted 1/10/09
i've tried cereal and water w/ coffee creamer. it just wasn't the same
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 1/10/09
ugh...nah I rather eat it dry.I eat it with strawberry milk
8512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/10/09

deathxdealer wrote:

nope, personally id rather eat it dry if there's no milk


same here
Posted 1/10/09
Yup, I'd just eat it dry,

I think water and cereal is like plan C xD
Posted 1/10/09
i loll'd at this topic XD

~topic

meh i'll stick with bread never tried to eat Cereal
1953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / world
Offline
Posted 1/10/09
that's sorta..gross.
i prefer my corn flakes dry
28856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Brooklyn, New York
Offline
Posted 1/10/09
Yea, i did.
It's not that bad =)
Posted 1/10/09 , edited 1/10/09
If there is no milk then I just don't eat cereal. I just make it up at lunch and buy myself some extra goodies. BTW why did you use water?
Posted 1/10/09
you ate cheerios??? that crap is horrible
10694 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 1/10/09
eww no that tastes disgusting. it's there's no milk then eat it dry.
35648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / CA
Offline
Posted 1/10/09
tahts kinda disgusting...
i would just eat it dry.. most cereal still tastes good dry
2653 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / everyone's HEART
Offline
Posted 1/10/09
I eat cereals without milk but I tried it with a juice..

but sometimes i eat it with chocolate milk..
2279 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Omnipresent
Offline
Posted 1/10/09
GROSS! Dry Cereal!
3549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76
Offline
Posted 1/10/09
I eat my cereal dry. >.>
Posted 1/10/09
I like my Kashi Strawberry Fields with rice milk. I would most certainly say "I like my Kashi Strawberry Fields with horchata" but the remaining liquid is too sweet for my taste.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.