First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Post Reply GAME #8 - my parents r going to kill me
Moderator
83330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / who knows?
Offline
Posted 1/10/09 , edited 1/10/09
so wat u think ur parents wud kill u for? jus say why u think ur parents are going to kill u.
so enjoy!!

i'll start....................................

my parent r going to kill me cuz i destroyed their car


Member
72782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / California (:
Offline
Posted 1/10/09
my parents r gunna kill me cuze i slapped joy
Moderator
83330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / who knows?
Offline
Posted 1/10/09
o.o# haha

my parents going to kill me cuz i put gum in my sister's hair
Creator
14297 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On cloud 9
Offline
Posted 1/10/09
my parents are gonna kill me cuz i accidently spilled soda in the car T^T meh sorry
Moderator
83330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / who knows?
Offline
Posted 1/10/09
my parents r going to kill me becuz i like the color red
Member
72782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / California (:
Offline
Posted 1/10/09
my mommy and daddy r gunna kill meh cuze i forgot 2 ask them 2 not eat bananas
Moderator
32610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / H i d i n g .
Offline
Posted 1/10/09
o.o wtf danii

my parents r gonna kill me bcuz i ate cereal
Moderator
2388 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Vancouver, Canada
Offline
Posted 1/10/09
my parents killed meh cause i ate their cookie
Moderator
32610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / H i d i n g .
Offline
Posted 1/10/09
my parents r gonna kill meh bcuz i went on the computer =O
Member
72782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / California (:
Offline
Posted 1/10/09

SweetHanaAnime wrote:

o.o wtf danii

my parents r gonna kill me bcuz i ate cereal


bananas kill ppl...u didnt noe?

my parents r gunna killa me-a cuze-a im cute?
Moderator
32610 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / H i d i n g .
Offline
Posted 1/10/09
my parents r gonna kill me bcuz i snuck out and ate all of da food
Moderator
83330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / who knows?
Offline
Posted 1/11/09
wtf lol hana

my parents r going to kill me cuz i'm sneaking on the computer jut to talk to "someone" hahaha x3 (it's true o.o;;)
Member
72782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / California (:
Offline
Posted 1/11/09
my gunna killa me cuze i told them that meena gun and adox tuk it
Moderator
83330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / who knows?
Offline
Posted 1/11/09
wtf o.o; LOL haha that was in chatt

my parents r going to kill me cuz i got raped more than 5 times -.-
Member
72782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / California (:
Offline
Posted 1/11/09
i noe

my parents r gunna kill me cuze i forgot 2 to wash the dishes
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.