Remove this ad
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply [KActor] Lee Min Ho
2597 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / away from RLE
Offline
Posted 1/16/09
Genetically Modified Version of Jerry Yan!
451 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / sanmateo
Offline
Posted 1/16/09 , edited 1/16/09
he so cute.. love him! er!
44 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / MY
Offline
Posted 1/16/09
he is so hot!!i like his lips.so sexiii!!
but i don like his fake curly hair..so not real
2158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Antartica
Offline
Posted 1/16/09
he looks like jerry yan
750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / PHILIPPINES
Offline
Posted 1/16/09
love him sOO much!! his DIMPLES really kills me

21973 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / The Netherlands
Offline
Posted 1/16/09
he's soooooo omg handsome <3
3567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / bikini bottom
Offline
Posted 1/16/09
i so can't wait for the ep. 5
45797 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / new york city
Offline
Posted 1/16/09

acidrain16 wrote:

he looks like jerry yan


wrd! i thoughted da same thing
1191 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / California
Offline
Posted 1/17/09
i wish that in Boys Before flowers...they couldve picked a girl to match him
241 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 1/17/09
yeah i think he looks like jerry yan!
1078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / las islas filipinas
Offline
Posted 1/17/09
yeah. i think he looks good either way. haha!

he looks a lot like jerry yan to me. only a little bit cuter. :))

haha! love him on boys over flowers. when they we're eating lollipops. ^___^
78 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / LondoN
Offline
Posted 1/17/09
Je le trouve très charmant dans Boys Before Flowers !!
52689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New Orleans
Offline
Posted 1/17/09 , edited 1/17/09
you fall into his character in Boys before Flowers
941 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / the ocean
Offline
Posted 1/17/09
i really really like him. he's a great tsukasa, and even tho his perm is sort of werid, it really it a tsukasa trademark...if you've ever read the manga.

he's so HOT.!!!!!!!!!!!!!
234 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 1/17/09

pianogirl wrote:

Best looking "domyouji" out of all HYDs! He's really cute in the drama and really moves your heart can't wait for more episodes!!!


i agree!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.