Created by amuXx
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Should "Kaichou wa Maid-sama!" become an anime??
KWMS Fan
198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
blah
Offline
Posted 3/7/09
duh!!! of course it should be an anime...but maybe after the manga finish first.... the manga roxs man!!!
i found a pic of misaki n usui kissing.... n this time round misaki is totally willing to kiss him!!!
Posted 3/23/09
Yes, I agree
KWMS Fan
1209 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime Land
Offline
Posted 5/4/09
ofcourse!!!!!it will be a top rated anime!!!!!!
Posted 5/6/09
yup!
KWMS Fan
1209 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime Land
Offline
Posted 5/7/09
well.....i wish they change the color of the boys uniform...:D
KWMS Fan
143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / cHiCo
Offline
Posted 5/10/09 , edited 5/10/09
i think it is going to awesome if it becomes anime!!!
KWMS Fan
1209 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime Land
Offline
Posted 5/10/09
yeah..ur'e right

KWMS Fan
24448 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / MY HOUSE~
Offline
Posted 5/13/09
YESS!! DIFFINITELY!
KWMS Fan
1209 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime Land
Offline
Posted 5/21/09
lol...i wish they dont change the story
Posted 5/24/09

mariia wrote:


animeelove wrote:

it would be soooo AWSOME if it was^^

btw is there really a drama one?


Yes i heard that it is a drama... although i havent seen the drama or know where to watch it ><"


you can watch a sample of the drama at youtube... but it wasnt so interesting.. and usui's voice was not as i expected..
Creator
47421 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Australia.
Offline
Posted 5/24/09

stilldoll wrote:


mariia wrote:


animeelove wrote:

it would be soooo AWSOME if it was^^

btw is there really a drama one?


Yes i heard that it is a drama... although i havent seen the drama or know where to watch it ><"


you can watch a sample of the drama at youtube... but it wasnt so interesting.. and usui's voice was not as i expected..


actually the sample on youtube is actually the drama CD xD
i don't think there is an actually drama drama.
Posted 5/24/09
oh... right.. thats what i meant... lol
KWMS Fan
1209 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime Land
Offline
Posted 5/27/09
lol...:D
KWMS Fan
321 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Somewhere near th...
Offline
Posted 6/3/09
I don't know, I think I would like to stay it the way it really is...
(The truth is, I'm not sure if they could find a voice actor/seiyu that's good enough for Misaki and/or Usui)

Usui!!!! XDXDXDXD
Posted 6/6/09

nuyunnadhira wrote:

I don't know, I think I would like to stay it the way it really is...
(The truth is, I'm not sure if they could find a voice actor/seiyu that's good enough for Misaki and/or Usui)

Usui!!!! XDXDXDXD


i agree! and sometimes it also gets annoying when it becomes so famous.. idk why i feel that way.. maybe im just greedy.. lol
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.