First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Love a Group, but Hate the Fans?
Posted 4/6/10 , edited 4/6/10
I hate all kinds of antis, especially anti fans for snsd and 4minute. This site has way too many snsd antis, one of the reasons why I'm inactive. The immature antis will never change, they are entitled to their cruel opinions. I wanted to know why so many people hate snsd, and I found out the reasons were of claimed plastic surgery (I want real proof), because they're slutty (how? please explain.), because they can't sing or dance (au contraire, they're actually very good singers and dancers, some are better than others though), and because they're rude (the oh-so claims of them being rude, honestly, I don't see it. Plus, even if you see it as rude, it's the past, let it go. People change. Stop holding old past grudges.) Believe it or not, I used to be an snsd anti because of other's opinions, I recently became a fan. (mostly because I used to be a wg fan, and the fans are snsd antis, so I was influenced by them.)

I hate the fans of 2ne1, seriously, I love 2ne1! but their fans pisses me off.

Anyway, any super obsessed fan of anything scares me.
102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Singapore
Offline
Posted 4/6/10
snsd..
Posted 4/7/10 , edited 4/7/10
I love DBSK but I just hate some of its fans. Same goes for SNSD. Some of their fans are perverted and had no manners, SOME ONLY. I love DBSK and SNSD but I just don't like some of their fans for being rude at times, most likely the cause of being overprotective with their idols.
343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Perth, Australia
Offline
Posted 4/7/10 , edited 4/7/10
ugh, super junior's hardcore fans that waited for them in the airport at anytime during the day/night, they always tend to shout super junior's names, blocking their way, reaching for their shirt or screaming. which would annoy the shit out of suju members (btw i have nothing against e.l.f or super junior, only the exaggerated fans)

oh this is sungmin and wookie at some airport btw
2295 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Somewhere I belong
Offline
Posted 4/8/10
hmm, all this obsessive-compulsive fans give a very bad impression on me.. it usually makes me dis-like the group they are totally in love with. for example. I used to not like (but not 'Hate') DBSK cos of the fans scarying the crap out of me.
but then when I got to see them more on tv and stuff I started to like them. I'm a fan now.. but wow, some of the obsessed fans still scare me.

As for the anti-fans... they are just psychos.
like I have many group I dont like. for example. Tiffany... sorry but I dont like her. (and in my defence for good reason. she dissed Junjin!)
well that doesnt mean that I will go and sign up on Tiffany anti-fan club. or start sending crap to her to make her life miserable.
No. That is in-human.

I guess when you get obessed with something you go real crazy..


my fav group atm is 2pm and 2am. (cos they are funny)
and I have pretty much a fav member in all boy band groups.
Posted 4/8/10
SNSD: From what it seems most of those fans are so... uggh! They won't stp hating on everyone! And you can't say one little thing about them without them wanting to tear your eyes and lips apart. Some of them (the guy fans mostly) just like them cuz they're "hot" and "wow" as you can say. I have no problem with the group whatsoever. I'm not a big fan of them but i have no problem with them even though their fans give me the angries.

Anti-anybodies: I. Hate. Antis. Just hate hate hate! Why would you go arund saying youre least fave bband sucks when you have better things to do like idk.. listen to the music you actually like! Its really annoying when ever i wanna watch a video and i see the comments saying like "Omg how can anyone like this crap its utter crap, they look like crap! This is crap!" Yea... i bet everyone can agree with me on this one -.- my friend's an anti-super junior (which is my favorite band) and he's always ddoing that and it annoys the living crap ut of me! ugh ppl need to shut up once in awhile >.<

Rock/Metal: Allright i love love rock and metal! Its one of my favorites. But the fans get on my nerves beyond the point of no return! They criticize every genre of music known to man and say "yu actually like this band? pfftt their bass line is so weak." i dont care! i love the band deal with it! i have a friend that like that and i hate it! he's only into metal and if you dont like metal then he dont like yu.
Posted 4/8/10

Roochie wrote:

ugh, super junior's hardcore fans that waited for them in the airport at anytime during the day/night, they always tend to shout super junior's names, blocking their way, reaching for their shirt or screaming. which would annoy the shit out of suju members (btw i have nothing against e.l.f or super junior, only the exaggerated fans)

oh this is sungmin and wookie at some airport btw


Omg sungmin looks scared out of his mind D:. I would be too if i was him though :/
Poor guys
584 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/12/10 , edited 4/12/10
DBSK is my favorite band, but the fans are seriously scaring the shit out of me! They really don't have a life, but sitting glued to their computer watching the DBSK boys, and bashing other people. Like... because Jang Yoojoon (from I the Tri Top's) resembled Jaejoong a little from a concert, they started threatening him by leaving threatening messages on his minihompy. Cassiopeia really scared the shit out of this boy.

Messages like:

Why did you get plastic surgery to look like Young Woong Jae Joong? (왜 영웅재중 따라서 성형수술을 했냐)

Be careful at night! (밤에 조심하라)

At the fan cafe, there are talks of taking a knife. Don’t try so hard copying. We are not kidding. (팬카페가 칼 들고 간다는 분위기던데, 따라하려고 애쓰지 마라 . 장난 아니다. 우리 한다면 한다)

After the incident, he needed accompany by his manager 24/7 to protect him from danger, and is afraid of going out.

And cassiopeia seriously don't have eyes. Yoojoon looks nothing like jaejoong. (just a little resemblance from some angles, but if you see his pictures, they look nothing alike).

And DBSK also told on a show some incidents that happens like when they are at the airport. Fans grabbing them everywhere, pulling their hair, pulling their clothes, touching their chest, and even pinching their the butt! oO how scary isn't that

And antis are TOTALLY CRAZY! There were a incident when an anti-fan attacked yunho..
377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 4/24/10 , edited 5/1/10
i LOVE LOVE LOVE 2ne1 but i hate their international fans. they act so uneducated. i know 2ne1 are amzing but they're not the best girlgroup. in fact they're isn't any group which are the best girlgroup since everyone have different opinon. also they bash on other girlgroups and expect us to remain silent. Not all 2ne1 fans are bad. (but since i love 2ne1 so much. i won't do anything)

you immature 2ne1 fans deserve this.
6802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / the netherlands
Offline
Posted 4/24/10
i don't hate anyone how can i hate ppl i don't even know
but i can understand where some of you are coming from
i am a dbsk fan i really like jaejoong but i won't go apeshit
on someone online just because they say they don't like him
i guess not everybody likes them just because i do and a lot of other ppl do too

there are other groups that i like too and the ones i don't like i just don't listen to their music
and stay away from their fan cafes blogs ect


but if i really need to mention what fans i think are annoying are tokyo hotel fans

24542 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With my husband J...
Offline
Posted 4/24/10
For some reason.... I don't really like SNSD fans (not all of them). Some of those fanboys (and girls) are weird. It's like if you point out one flaw then they'll go Ninja Assassin on your ass XD
47508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/25/10
..
Posted 4/27/10
SONEs,BlackJacks,Jay fans,Hyori Lee fans and E.L.F's are the dumbest of the dumb and the stupidest of the stupid.
8044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA
Offline
Posted 4/30/10

allforNamie wrote:

i LOVE LOVE LOVE 2ne1 but i hate their international fans. they act so uneducated. i know 2ne1 are amzing but they're not the best girlgroup. in fact they're isn't any girlgroup which are the best girlgroup since everyone have difference opinon. also they bash on other girlgroups and expect us to remain silent. Not all 2ne1 fans are bad. (but since i love 2ne1 so much. i won't do anything)

you immature 2ne1 fans deserve this.


This.

And anti's are really scary... :S
24542 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With my husband J...
Offline
Posted 4/30/10

LeeUBunny wrote:

SONEs,BlackJacks,Jay fans,Hyori Lee fans and E.L.F's are the dumbest of the dumb and the stupidest of the stupid.


I agree about SNSD fans... how are Jay fans stupid?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.