WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
The world's stupidest laws!
518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Some shit hole in...
Offline
Posted 5/19/09 , edited 5/19/09
I think in Germany it's illegal to cut your grass on a sunday ?

I think thats pretty shit, work all weekdays shoppin on saturday ... your fudged.
Posted 5/19/09

LemonyPanda wrote:

forgot where but i tink in california its illegal to put a duck on your head


I thought it was put a duck on your head and cross the road, or something. o_o
3217 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / An ephemeral world
Offline
Posted 5/19/09
5. In Indonesia, the penalty for masturbation is decapitation.
6. In Vermont, women must obtain written permission from their husbands to wear false teeth.

= =Who introduced these laws= =
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 5/19/09

life-oxygen wrote:

i have one !
people from the same sex can't get married


really? I think its one of the best laws ever made

anyway there's another stupid law

it's illegal to commit suicide LOL
Posted 5/19/09 , edited 5/19/09
This thread fucking blew my mind.
Illegal to commit suicide? Lol pwned emos.
The masturbation thing on the first one made me laugh.
Posted 5/19/09

LemonyPanda wrote:


life-oxygen wrote:

i have one !
people from the same sex can't get married


really? I think its one of the best laws ever made

anyway there's another stupid law

it's illegal to commit suicide LOL


I don't care what you think..
cause it's all gonna change =]

13622 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / waitin 4 u @ the...
Offline
Posted 5/19/09 , edited 5/19/09
iligal to kiss ur cuz on the front porch only, in tennesee
iligal to hunt whales, in oaklahoma
its illegal to fill out a marriage lisense application without answering this question: are you blood related to the person ur marrying
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 5/19/09

life-oxygen wrote:


LemonyPanda wrote:


life-oxygen wrote:

i have one !
people from the same sex can't get married


really? I think its one of the best laws ever made

anyway there's another stupid law

it's illegal to commit suicide LOL


I don't care what you think..
cause it's all gonna change =]



not if I can help it =P
800 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / California
Offline
Posted 5/19/09

lazyfisherman0717 wrote:

iligal to kiss ur cuz on the front porch only, in tennesee
iligal to hunt whales, in oaklahoma
its illegal to fill out a marriage lisense application without answering this question: are you blood related to the person ur marrying


Incest is bad kiddos!
13622 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / waitin 4 u @ the...
Offline
Posted 5/19/09
yeah but wat bout the back or side porches
2100 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 5/19/09
In Maine, You may not step out of a plane in flight.

Umm.. DUH.
Obviously, a stupid person said that. xD

And here in Good ol' Canada:
When raining, a person may not water his/her lawn.

Gotta love the law system.
83477 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Between reality a...
Offline
Posted 5/19/09
I don't think it's been listed, but this reminded me of something.

"In Pennsylvania, it's against the law to tie a dollar bill on a string on the ground and pull it away when someone tries to pick it up."

I used to play a computer game when I was younger, and you could do that to beat the bad guys. XD I never imagined there'd be a law like that.

Whoa, that one about the plague...That law must've been made a long time ago. o_O;; The plague IS dangerous but I'm sure not too many people have it anymore in comparison.

"In Wilbur, Washington, it is illegal to ride an ugly horse."

I saw this elsewhere...I feel bad for any horse that someone calls ugly.
Posted 5/19/09 , edited 5/19/09
In Canada.......

You can't drag a dead horse down Yonge Street on a Sunday. (I still go WTF at this)

At least one out of five songs played on the radio must be performed by a Canadian born artist. (Canadian pride, eh?)

It is illegal to kill a Sasquatch or a BigFoot if encountered. (Sometimes I wonder if our country is TOO nice)

It is illegal to pay for a 26 cent item in all pennies. The limit is 25 cents (50 cents in some provinces). If you are paying for your item in nickels, then its illegal to pay for it in nickels if it’s over $5. It’s also illegal to pay for something over $10 dollars in all dimes.

(Thing is...my friend and I paid a dollar in pennies at Timmy's one time. Cashier said she hated quarters because there were so many in the cash register that she had trouble closing it. So she gladly accepted our pennies 8D)
1844 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / In The Abyss
Offline
Posted 5/19/09
I googled weird laws, I tried finding some closer to where I live, I am in Canada by the way, but anyways, in New Brunswick... Driving on the roads is not allowed. I don't get it.... also in Nova Scotia Towns: If you are released from prison, it is required that you are given a handgun with bullets and a horse, so you can ride out of town. Seriously...I don't even get it...
Posted 5/20/09


lol
this we shall see !
508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 6/7/09 , edited 6/7/09
Those r really weird laws indeed
ESPECIALLY #5!
13214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
47
Offline
Posted 6/8/09
thou shall not kill. lOL
7442 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Tampa, FL
Offline
Posted 6/8/09

lazyfisherman0717 wrote:

iligal to kiss ur cuz on the front porch only, in tennesee
iligal to hunt whales, in oaklahoma
its illegal to fill out a marriage lisense application without answering this question: are you blood related to the person ur marrying


where the hell are you gonna find whales in oklahoma?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.