First  Prev  1  2  3  Next  Last
Who do you like more? Ryuuki, Seiran, or Sakujun?
Posted 1/18/09
Ryuuki :D
Poll Section btw.
732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / singapore
Offline
Posted 2/5/09

magicuser360 wrote:

Lol it's in the wrong section but...I love all the characters of SaiMono

You guys,Saiunkoku Monogatari is a LIGHT NOVEL.It's also NOT a Shoujo (girls) but a Josei (women) story.The romance is much more realistic,so don't expect a 'omg happahh' ending. >_> ...Just wanted to clear that up >_>

In terms of who I like better with Shuurei,it's totally Ryuuki.Serian DOES NOT love her that way >_>
I kinda liked Sakujun with her...Lol don't kill me.
I think my favorite male character is...Koyou :)


sry may i ask who's the person on the extreme left? he looks pretty nice to me ^^
i havent watch the anime... but i can only recognise ryuuki
Posted 2/5/09
Ryuuki ish funnier. >:D
But wrong section.
Posted 2/5/09
^ what she said..
Posted 2/5/09

zzzziiiiiii wrote:


magicuser360 wrote:

Lol it's in the wrong section but...I love all the characters of SaiMono

You guys,Saiunkoku Monogatari is a LIGHT NOVEL.It's also NOT a Shoujo (girls) but a Josei (women) story.The romance is much more realistic,so don't expect a 'omg happahh' ending. >_> ...Just wanted to clear that up >_>

In terms of who I like better with Shuurei,it's totally Ryuuki.Serian DOES NOT love her that way >_>
I kinda liked Sakujun with her...Lol don't kill me.
I think my favorite male character is...Koyou :)


sry may i ask who's the person on the extreme left? he looks pretty nice to me ^^
i havent watch the anime... but i can only recognise ryuuki


Ok the person on the left holding the lantern is Seiran.
It's an awesome show so check it out! Wikipedia it if you wanna...But beware of spoilers!
D:

851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / phillipines
Offline
Posted 2/5/09
i like sa sakujun but hes dead..
then shi ryuuki is best gfor shurei
7117 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / US
Offline
Posted 4/13/09 , edited 4/13/09
I SAY RYUUKI SHI B/C HE'Z SO HOTT & SEXY BUT I LOVE THE OTHERZ TOO!!!!!!!!
4415 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/1/09
i like ryuki the most..
well, he so sweet,babe..
i like seiran too..but sakujun??well he more like a girl to me..
6 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/2/09 , edited 5/2/09


Sakujun, Sakujun, Sakujun, SAKUJUN! Then Seiran. Honestly up until Sakujun came out, it was Seiran all the way; Ryuuki annoyed the crap out of me at first, but he's starting to grow on me. When it comes to Season 2 tho, I seem to be going a bit more towards Ryuuki, which is weird, but at the same time, Seiran really isn't doing anything towards Shuurei! Come on Seiran! Honestly, I just want Sakujun to come back! Loved him from day ONE! I hope they do make a third season, and that he makes an appearance to Shuurei (dead or alive, preferably alive tho). I'll try and add a picture or 2 so that for those out there that don't know who I'm talking about, can check out his pix! Enjoy!
27007 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / AUSTRALIA
Offline
Posted 5/2/09
None of them ..
823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Vietnam
Offline
Posted 6/5/09
I love Sa Sakujun.
5438 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / By my Kaname's si...
Offline
Posted 11/18/09
Ryuuki FTW!!!
7636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Korea
Offline
Posted 11/24/09
Shi Ryuuki
9603 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 1/22/10
I like Ryuuki the most ♥
31925 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Nagoya-shi, Aichi...
Offline
Posted 1/22/10
OP nuked, if anyone wants to recreate this thread, feel free to do so



~ Locked
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.