Created by smilelaughlove
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Which Version Of Hana Yori Dango Do You Like Best?
8598 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / SHINee World
Offline
Posted 7/10/10
japanese is the best for me though i like the korean version too...i think taiwanese version was just crap....
1532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Netherlands
Offline
Posted 7/17/10
I loved the korean version because of the guys and great scenés. But THE CHEMISTRY SUCKS SOOOOOOO BAD >.> The only reason i finished the korean version is because of Jun Pyo.

So, if i can be honest, the japanese version wins.
1781 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 8/5/10
I LOVE the Japanese version and the K. Version!!!
296 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 5/23/12 , edited 5/23/12

eternitytofu wrote:

japanese version = the best
taiwanese version = alright
korean version = shit
mainland china version in the making = shit x 1000000000
filipino version in the making = shit x 10000000000000000000000000



Hahahahah...you made me laugh!! :D

But you're spot on!!
8 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 11/2/12
.... ~ I have already watched all three versions. and the BEST for me is Hana Yori Dango the Japanese Version, because their actors are so good and the leading actors has a very good chemistry, and everytime i watched this i'm crying like a baby, it's just because this is a really good drama, and also it is the only version that has a wedding scene in the movie so it has three seasons. That's why i Really REALLY LOVE Hana yori dango, Inoue Mao and Matsumoto Jun and the rest i'm so so proud of you guys. and see peoples are voting the japanese version just because it's the best version among the three............ But the other two version is good too. Japanese version has a very good poerformance , the taiwanese is good too, and the Korean is my second favorite because it's look like just HANADAN..



..... ~~~ SOOO For me.... Hana Yori Dango (The Japanese Version) is the BEST !!!!!!!!!!!!!!!!
8 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 11/2/12
.... ~ I have already watched all three versions. and the BEST for me is Hana Yori Dango the Japanese Version, because their actors are so good and the leading actors has a very good chemistry, and everytime i watched this i'm crying like a baby, it's just because this is a really good drama, and also it is the only version that has a wedding scene in the movie so it has three seasons. That's why i Really REALLY LOVE Hana yori dango, Inoue Mao and Matsumoto Jun and the rest i'm so so proud of you guys. and see peoples are voting the japanese version just because it's the best version among the three............ But the other two version is good too. Japanese version has a very good poerformance , the taiwanese is good too, and the Korean is my second favorite because it's look like just HANADAN..



..... ~~~ SOOO For me.... Hana Yori Dango (The Japanese Version) is the BEST !!!!!!!!!!!!!!!!
2114 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Earth
Offline
Posted 11/2/12
The Taiwanese Version makes me laugh they try to hide so many things through crappy camera angles XXXD
14355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Virginia
Offline
Posted 3/12/13
I have no Idea what this is?
417 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / Pits of my Mind
Offline
Posted 3/15/13
JAN DI! HAHAHA. :)
KOREAN VER. <3
One Punch Mod
47853 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Boston-ish
Offline
Posted 10/18/13
Forum cleaning. Clearing out threads which have been inactive no replies in thread) for more than 6 months.

locked and closed
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.