First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
TW Absolute Boyfriend
7261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Los Angeles
Offline
Posted 1/20/09
why jolin!?!!?
4720 cr points
Send Message: Send PM GB Post
65 / F / back in kame's arms
Offline
Posted 1/20/09
nah.......ah............
1255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Singapore
Offline
Posted 1/20/09
i would like to see how jolin is now, i haven't noticed her for quite some time.
175 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Here, there, ever...
Offline
Posted 1/20/09
Nah! They can't pull it off. The Japanese version (Original Version) is so good that its hard to imagine another version/remake would exist. I really hope not.
Posted 1/20/09
ew i don't like wu zhun
27515 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 1/20/09
Hmmm. I'm looking forward to this. But I doubt it will top the Japanese one.
1337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / T dot
Offline
Posted 1/20/09
oo i think im gonna watch this
7398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California, USA
Offline
Posted 1/20/09
i wish the girl is ella though.

hhmmmppppp...
3469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / diatas pasir
Offline
Posted 1/20/09
emm , hope it will b worth for watching .
333 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / San Marcos, Texas...
Offline
Posted 1/20/09
taiwan fails.
544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25
Offline
Posted 1/20/09
wooohoooo...coool
but i don really like d idea of wuzhun as a robot...>.<
8531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / iloilo, philippines
Offline
Posted 1/20/09
i've never seen jolin tsai act.. so im kinda excited...
869 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Australia
Offline
Posted 1/20/09
Well good luck to them...they'll need it if they want to surpass the Japanese version ._.
13214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
47
Offline
Posted 1/21/09

Lammington wrote:


AsianBabbii wrote:

Oh god. Here we go again ... everyones gonna complain about how the TW version is crap and everything.. Fans of the Jap version will say Taiwanese don't have any originality.. god.. this is a repeat of hana kimi... I'm a fan of taiwanese dramas, so naturally I will probably watch the tw version. but still .. really keep the bashing to a minimum


Those arguments amuse the hell out of me, I must say, as the ones it's used most often for (the whole "OMGz the Japanese version was sooooo much better, Taiwan needs imagination!" silliness) are Hana Kimi and Hana Yori Dango, where Taiwan made the live action drama first, so while Taiwan's drawing from a manga, Japan is apparently drawing from a manga and a Taiwanese drama.


I find it amusing coz fans still know how to criticize, objectively n subjectively...rather than the usual bashing-----of " who's the hottest, prettiest n etc".. doesn't make sense at all.......For me, comparisons really help a lot in inducing constructive criticisms.
431 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30
Offline
Posted 1/21/09

detective_ash wrote:

i've never seen jolin tsai act.. so im kinda excited...


If Hi! Working Girl is anything to go by, it'll be terrible but strangely adorable. Kind of like a train wreck full of kittens. You can't look away and it's so damn cute.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.