First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
[FanFiction] The Four.
Member
1018 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Where the music t...
Offline
Posted 2/4/09
Beautiful :D! Keep working on it! You're doing awesome :).
Member
6898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / U.S.A
Offline
Posted 2/4/09 , edited 2/10/09
Chapter 4- Fights

Member
419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Belgium
Offline
Posted 2/4/09
yeeeeey~! new chappie!!! i was looking forward tot his one ^-^
Member
36779 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / G.U.E.S.S
Offline
Posted 2/4/09
wow nice chapter! update soon!
Member
419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Belgium
Offline
Posted 2/5/09
ÖMG~ i can't believe myself checking this page like every 5 minutes O.o anywayzZ .. keep up the good work love the way you show amu's cool character ^-^ (and this jin guy is totally awesome!!, not to mention ikuto xD !!)
Member
6898 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / U.S.A
Offline
Posted 2/5/09 , edited 2/6/09

missXsukisho wrote:

ÖMG~ i can't believe myself checking this page like every 5 minutes O.o anywayzZ .. keep up the good work love the way you show amu's cool character ^-^ (and this jin guy is totally awesome!!, not to mention ikuto xD !!)


^_^ Thanks so much, I really apperciate it! I know, I adore Jin, here's a picture of Jin...


And this is Kurama





And you guys know what Amu and Ikuto look like, lol.

And this is Genkai xD
Member
12061 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In front of ma la...
Offline
Posted 2/5/09

paigegotkisses wrote:

Chapter 4- Fights



plz keep writing this story plz ^.^ and i just adore JIN!!! XD
Member
419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Belgium
Offline
Posted 2/6/09

paigegotkisses wrote:


missXsukisho wrote:

ÖMG~ i can't believe myself checking this page like every 5 minutes O.o anywayzZ .. keep up the good work love the way you show amu's cool character ^-^ (and this jin guy is totally awesome!!, not to mention ikuto xD !!)


^_^ Thanks so much, I really apperciate it! I know, I adore Jin, here's a picture of Jin...


And this is Kurama





And you guys know what Amu and Ikuto look like, lol.

And this is Genkai xD

hahah genkai's funny xD !! i wish my grandma loked like her ^-^ LMAO!!
Member
101786 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / singapore
Offline
Posted 2/7/09

missXsukisho wrote:


paigegotkisses wrote:


missXsukisho wrote:

ÖMG~ i can't believe myself checking this page like every 5 minutes O.o anywayzZ .. keep up the good work love the way you show amu's cool character ^-^ (and this jin guy is totally awesome!!, not to mention ikuto xD !!)


^_^ Thanks so much, I really apperciate it! I know, I adore Jin, here's a picture of Jin...


And this is Kurama





And you guys know what Amu and Ikuto look like, lol.

And this is Genkai xD

hahah genkai's funny xD !! i wish my grandma loked like her ^-^ LMAO!!


haha i wanna add in Genkai's husband... no hard feelings i hope... XDDD

Genkai's husband:

Member
101786 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / singapore
Offline
Posted 2/7/09
overall, NICE CHAP!
289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore ;D
Offline
Posted 2/7/09
wow pls continue writing!!!
it looks nice.
Member
419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Belgium
Offline
Posted 2/7/09

woonsim wrote:


missXsukisho wrote:


paigegotkisses wrote:


missXsukisho wrote:



^_^ Thanks so much, I really apperciate it! I know, I adore Jin, here's a picture of Jin...


And this is Kurama





And you guys know what Amu and Ikuto look like, lol.

And this is Genkai xD

hahah genkai's funny xD !! i wish my grandma loked like her ^-^ LMAO!!


haha i wanna add in Genkai's husband... no hard feelings i hope... XDDD

Genkai's husband:



whahahahahahhaahaha !!! *almost dies laughing!*
hahha~ c'mon you guys gimmi a break already >.<
this is just .. i'm a sick person you knew you bastards xDD

Member
101786 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / singapore
Offline
Posted 2/7/09

missXsukisho wrote:


woonsim wrote:


missXsukisho wrote:


paigegotkisses wrote:


missXsukisho wrote:



^_^ Thanks so much, I really apperciate it! I know, I adore Jin, here's a picture of Jin...


And this is Kurama





And you guys know what Amu and Ikuto look like, lol.

And this is Genkai xD

hahah genkai's funny xD !! i wish my grandma loked like her ^-^ LMAO!!


haha i wanna add in Genkai's husband... no hard feelings i hope... XDDD

Genkai's husband:



whahahahahahhaahaha !!! *almost dies laughing!*
hahha~ c'mon you guys gimmi a break already >.<
this is just .. i'm a sick person you knew you bastards xDD



rly? but i thot laughing is gd 4 ur health! XDDDDDDDD
Member
419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Belgium
Offline
Posted 2/7/09

woonsim wrote:


missXsukisho wrote:


woonsim wrote:


missXsukisho wrote:


paigegotkisses wrote:


missXsukisho wrote:



^_^ Thanks so much, I really apperciate it! I know, I adore Jin, here's a picture of Jin...


And this is Kurama





And you guys know what Amu and Ikuto look like, lol.

And this is Genkai xD

hahah genkai's funny xD !! i wish my grandma loked like her ^-^ LMAO!!


haha i wanna add in Genkai's husband... no hard feelings i hope... XDDD

Genkai's husband:



whahahahahahhaahaha !!! *almost dies laughing!*
hahha~ c'mon you guys gimmi a break already >.<
this is just .. i'm a sick person you knew you bastards xDD



rly? but i thot laughing is gd 4 ur health! XDDDDDDDD


.. hmm .. rly?? i just start feeling totally miserable xDD
but i'm cheering up so.. GO GO FIGHT!! ^-^
Member
101786 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / singapore
Offline
Posted 2/7/09

missXsukisho wrote:


woonsim wrote:


missXsukisho wrote:


woonsim wrote:


missXsukisho wrote:


paigegotkisses wrote:


missXsukisho wrote:



^_^ Thanks so much, I really apperciate it! I know, I adore Jin, here's a picture of Jin...


And this is Kurama





And you guys know what Amu and Ikuto look like, lol.

And this is Genkai xD

hahah genkai's funny xD !! i wish my grandma loked like her ^-^ LMAO!!


haha i wanna add in Genkai's husband... no hard feelings i hope... XDDD

Genkai's husband:



whahahahahahhaahaha !!! *almost dies laughing!*
hahha~ c'mon you guys gimmi a break already >.<
this is just .. i'm a sick person you knew you bastards xDD



rly? but i thot laughing is gd 4 ur health! XDDDDDDDD


.. hmm .. rly?? i just start feeling totally miserable xDD
but i'm cheering up so.. GO GO FIGHT!! ^-^


haha wanna more weird pics? XDDDDDDDD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.