Post Reply Introduce your self
Creator
1352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Somewhere really...
Offline
Posted 12/15/07
as u can see, i like sushi and animes.plus many games!what do you guys like?
Member
5669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Black Order (Phil...
Offline
Posted 12/19/07
alo!! just joined the group^^ uhmm played flyff and maplestory got bored in both.....flyff got lvl 68 blade got bored....mapletsory got lvl 18 fighter?? got bored....so currently playing 2moons^^
Creator
1352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Somewhere really...
Offline
Posted 12/19/07
yea me too i got bored on both of them lev 80 chief bandit and lev 25 in flyff.i played all the games i listed on the group thingy.currently playing pirates of the caribean and puzzle pirates
Member
5669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Black Order (Phil...
Offline
Posted 12/19/07
pirates of the caribean lol..isnt that the movie?? hehe games get really boring wen u cant lvl up haha...but sometimes its fun^^
Creator
1352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Somewhere really...
Offline
Posted 12/20/07
it's a game and movie since it's so popullar lol
Member
3824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / atlantis
Offline
Posted 12/22/07
online games? ne1 play ninja-rpg? try it its good, esp if u like naruto. im sabashe on it so u can pm me if u need help
Member
11775 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 1/29/08
hi meh namz john lol meh play MS and halo trial loll
51966 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / US
Offline
Posted 1/30/08

john117 wrote:

hi meh namz john lol meh play MS and halo trial loll


Hey john! Welcome to the Group.. ! I hope you have fun and find it useful!
Posted 2/17/08
Hi im kevin ;D
i quitted maple
i quitted gunbound
i quitted gunz but going to play it agen for fun wen im bored
i play BA - bored aussie ( dota )
ummm..
and yeh ;D

AND I HATE RUNESCAPE! xD
Member
268 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / anime world ^^
Offline
Posted 2/19/08
i'm valentine..i used to play mo siang online...but now take a break..but i will play again in school holiday.....
did anyone play it too? tell me if u play it, so that maybe we can befriends and i can PM u....
Member
5115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In a box
Offline
Posted 2/24/08
Im WingsOfWind
I play MapleStory(I'm a super noob but ive played for a really long time),Gunbound,Rakion,and Water Margin.
I also might start FlyFF.
Member
544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Wisconsin
Offline
Posted 7/26/09
im riceballsx3.
i've been play conquer online for 3 yrs. still play it... i cant believe that im addicted to co and soon gonna quit because they soon ruin the game and been busy with homework.
3698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wonderland :DD
Offline
Posted 9/2/09
hello im MissSarang =)
i played runescape, ragnarok, maplestory, gunbound, lunia, and sdo-x season 2
but quit most of the games except lunia and barely play sdo-x
You must be logged in to post.