First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Anyone has create a Fanfic for Gakuen Alice?? if yes please post the web at here ^^Tq
Creator
6038 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Snow Kingdom
Offline
Posted 12/15/07 , edited 4/4/08
http://www.fanfiction.net/s/3891172/1/Gakuen_Alice [recently updated]
I dont know my fanfic is nice anot :p

~edited by lalafeng
Moderator
12219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Gone with the wind
Offline
Posted 12/15/07
http://www.fanfiction.net/s/3880262/1/what_keep_us_bonded

summary: after the incident that happen 9 years ago..they were sperated into two different school. now the two of them meet... will everything still remain unchange after 7 years of parting? RXR please pairing you will find out soon

http://www.fanfiction.net/s/3754498/1/mermaid_love recently updated ^^

summary: mikan and hotaru are mermaids and they are going to be attending alice gakuen at the age of 14 what plot will be reveal between the humans and the mermaids ? my very 1st fanfic plz review NatsuMikan HotaRuka

http://www.fanfiction.net/s/3819686/1/poof

summary: natsume is the black cat of alice gakuen but in actual fact he is a real cat, since he is being curse by the animal spirit what will happen from now on as he is trying to keep his secret? NatsuMikan slightly HotaRuka

http://www.fanfiction.net/s/3798936/1/hana_kimi_gakuen_alice

summary: natsume is a singer that attend alice gakuen, a all boy school what is happening to him when a student from america is transfering to alice gakuen is a girl ?

http://www.fanfiction.net/s/3773718/1/a_twist_of_character

summary: sakura mikan alice gakuen infamous black cat, and hyuuga natsume a happygolucky boy what will fate have installed for them? NatsuMikan HotaRuka

http://www.fanfiction.net/s/3975702/1/realization

summary: after graduating, like the boys dream they build a house at the outskirt of tokyo but our cheerful brunette and our beloved flamecaster had yet to confess will they do it? or will it be too late? ONE SHOT

http://www.fanfiction.net/s/4070156/1/devil_magic

summary: a valentine day fic special, mikan sakura ur average girl. met with an accident one day and was supposely to die but shes ALIVE? and whose the devil? solely NatsuMikan fic:D RXR COMPLETE

heres mine, i know mine are badly done but hope you enjoy wont update for quite a long time since my com is spoilt and everything is being cleared T.T including the story. but still read and review plz thx
Creator
6038 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Snow Kingdom
Offline
Posted 12/16/07
lalafeng..i wait for a few month for your fanfic ald!!T_Twhen are you going to upload it?T_T
Moderator
12219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Gone with the wind
Offline
Posted 12/16/07
i wanted to T.T but my com crush and everything is clear i wanna cry but i'll try my best since my bro's com don have microsoft word so everything is gonna be kinda hard right now ...
Member
893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Blah Blah Land
Offline
Posted 12/25/07
i have 4 GA fanfics ^_^ my fanfic user is the same as my crunchyroll one, which is Lilmissmex3
anyway the stories are
http://www.fanfiction.net/s/3835097/1/Spells_To_Be_Broken

http://www.fanfiction.net/s/3879061/1/Ranked

http://www.fanfiction.net/s/3966589/1/Three_of_me_&_Two_of_us

and the other one is well.. taking a little break

~edited by lalafeng

Moderator
12219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Gone with the wind
Offline
Posted 12/26/07

Lilmissmex3 wrote:

i have 4 GA fanfics ^_^ my fanfic user is the same as my crunchyroll one, which is Lilmissmex3
anyway the stories are
http://www.fanfiction.net/s/3835097/1/Spells_To_Be_Broken

http://www.fanfiction.net/s/3879061/1/Ranked

http://www.fanfiction.net/s/3966589/1/Three_of_me_&_Two_of_us

and the other one is well.. taking a little break


i read ur fics b4 !! i love ranked its nice !!

Member
893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Blah Blah Land
Offline
Posted 12/26/07

lalafeng wrote:


Lilmissmex3 wrote:

i have 4 GA fanfics ^_^ my fanfic user is the same as my crunchyroll one, which is Lilmissmex3
anyway the stories are
http://www.fanfiction.net/s/3835097/1/Spells_To_Be_Broken

http://www.fanfiction.net/s/3879061/1/Ranked

http://www.fanfiction.net/s/3966589/1/Three_of_me_&_Two_of_us

and the other one is well.. taking a little break


i read ur fics b4 !! i love ranked its nice !!



thank you! =]
Member
1770 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / On the skyline.
Offline
Posted 12/26/07
Hmm I am a novice writer...The beginning chapters look..bad..but probibly somehwere around chapter 8 I got used to writing like an 'author'. Pllease read.

http://www.fanfiction.net/s/3735356/1/Kuro_Noneko
Moderator
12219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Gone with the wind
Offline
Posted 12/26/07

jjxsays wrote:

Hmm I am a novice writer...The beginning chapters look..bad..but probibly somehwere around chapter 8 I got used to writing like an 'author'. Pllease read.

http://www.fanfiction.net/s/3735356/1/Kuro_Noneko


i read urs b4 !! and i saw u when u review in my fanfics ^^ im sayopiyo lol XD

Member
893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Blah Blah Land
Offline
Posted 12/26/07

jjxsays wrote:

Hmm I am a novice writer...The beginning chapters look..bad..but probibly somehwere around chapter 8 I got used to writing like an 'author'. Pllease read.

http://www.fanfiction.net/s/3735356/1/Kuro_Noneko


omg! i read your fanfic! it's so totally awesome =] and you just updated like yesterday.. yeah i read it ^_^! it seems like i'm meeting a lot of the authors of the stories i read on crunchyroll.. hehe
Moderator
12219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Gone with the wind
Offline
Posted 12/26/07

Lilmissmex3 wrote:


jjxsays wrote:

Hmm I am a novice writer...The beginning chapters look..bad..but probibly somehwere around chapter 8 I got used to writing like an 'author'. Pllease read.

http://www.fanfiction.net/s/3735356/1/Kuro_Noneko


omg! i read your fanfic! it's so totally awesome =] and you just updated like yesterday.. yeah i read it ^_^! it seems like i'm meeting a lot of the authors of the stories i read on crunchyroll.. hehe


lol yeah

Member
893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Blah Blah Land
Offline
Posted 12/29/07
i just made another one... i have too much time on my hands! anyway this one is different, you guys can make up a character, leave a review, and your character goes in the story.. so i hope some of you guys participate! =]

http://www.fanfiction.net/s/3975492/1/People_I_never_knew_Led_me_to_you

~edited by lalafeng

Moderator
12219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Gone with the wind
Offline
Posted 12/29/07

Lilmissmex3 wrote:

i just made another one... i have too much time on my hands! anyway this one is different, you guys can make up a character, leave a review, and your character goes in the story.. so i hope some of you guys participate! =]

http://www.fanfiction.net/s/3975492/1/People_I_never_knew_Led_me_to_you

~edited by lalafeng



i jus submitted a review XD btw i've also written a one shot series XD and it was my first >< lol scroll up to read if u want since i use the edit button :X
Posted 1/7/08
http://www.fanfiction.net/s/3856633/1/NatsumeXMikan_forever

I'm sorry if its not Zanessa101....please review
Member
31619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/10/08
http://imjuzzagurl010.multiply.com
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.