First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
What Do You Look 4 In Your Perfect Boy???
6221 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / who wants 2 kno
Offline
Posted 1/23/09 , edited 1/23/09
Write Here Wot Yu Luk 4 In A Boy....

Mine Wud B Personality
61095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / O / USA
Offline
Posted 1/23/09
girls that use correct grammar are so hot.
5445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Philippines
Offline
Posted 1/23/09

ihatestuff wrote:

girls that use correct grammar are so hot.


dont be so harsh. mine would be girls that dont change the spelling way much
61095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / O / USA
Offline
Posted 1/23/09

rhyme_playah wrote:


ihatestuff wrote:

girls that use correct grammar are so hot.


dont be so harsh. mine would be girls that dont change the spelling way much


ok ok fair enough
Posted 1/23/09
a girl that is perfect to me is da one that has flaws so we could have fun. cause if shes perfect it will get boring, and she has to like open to new things and travel and idk what makes her her basically.
6140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Florida, USA
Offline
Posted 1/23/09
Lol the topic of this thread is "What Do You Look 4 In Your Perfect Boy?"

I think it means us guys have no say in this... unless you're gay hahaha
32215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Denver
Offline
Posted 1/23/09
Big nose
Posted 1/23/09
lol its only a boy topic ? =3= no perfect girls?? XP
37798 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 1/23/09
their is not perfect boy every boy has a flaw :]
24918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / The Netherlands
Offline
Posted 1/23/09 , edited 1/23/09
ok............the girl on my avi is perfect <<<<---------
9822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Shiz University
Offline
Posted 1/23/09

Shohee wrote:

their is not perfect boy every boy has a flaw :]


agreed, but that's why we love them
2233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Toronto, Canada.
Offline
Posted 1/23/09

justdream79 wrote:

Write Here Wot Yu Luk 4 In A Boy....

Mine Wud B Personality


What kind of a personality :3 Just sayin', I think the OP should be more detailed, this goes for every thread btw.


Uhh, im switching the topic from boy to girl for me, but it'd have to be a energetic and fun personality, I hate it when things are always the same and they get bland -.-

Posted 1/23/09 , edited 1/23/09
well i don't think there'd be a perfect boy,

but all i ask for him to be is, hmm, to be sweet, respectful, and that we'll have an open minded relationship! ^^
13139 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / UK
Offline
Posted 1/23/09

ihatestuff wrote:

girls that use correct grammar are so hot.


Yeh, It turns me on
5355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M / UK
Offline
Posted 1/23/09
REPORTED FOR BEING AN BLOODY OBVIOUS DUPLICATE!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.