First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Friends who play games too much
Posted 8/12/09
I used too play a lot of WoW but quit an bought me a 360 so yeah Im on that a lot some guys I know rack up about 6 hours a day of 360 an still spend 10 hours hanging out with friends with tiny amounts of sleep but then again I do the same >.>
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 8/12/09
one of my good friends are like that.. it makes it kinda hard to talk to him and keep in touch. because all he does is play games, and then kinda be a jerk to me for not playing 100 million bagillion games like he does. =/
Posted 8/14/09
nope not my friends. just me and my cousins lol
584 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 8/14/09
yeah dude ,my friend is always on his game boy ,i had to throw his gameboy in the water , omg they r very freaky
7025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 8/14/09
its not my friends, its my own little brother!! and i hate him so much for not letting me use neither my laptop and computer coz he always ask his friend to play the game on our house..
222 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / california
Offline
Posted 8/14/09
one of my friend is like addicted to maplestory and mabinogi or something.
she loves online computer games.
471 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 8/15/09
YES! a few of my friends. all they do is play games and talk about games. esp dota, halo, cs, maple
its sooo annoying! its like the games are their life
recently, one of my friends even bought a new keyboard, gaming mouse and headset just to game D;
-sighh-
Posted 8/15/09
lol why won't you join your friend instead? Play with him and he'll play with you!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.