First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Post Reply II Request II Avi
Member
23648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / BOO !! scared ya...
Offline
Posted 1/31/09
Request to: hoako04
Text (writing on avi): Konatsu, konatsusan
Pic (if it's too big, plz put in spoiler)

Crop: no
Size: tall & thin
Extra (anything else?) no borders, rendered, color scheme is yellow, anything cute and kawaii
Posted 1/31/09 , edited 1/31/09
Request to (specific creator, mods, or helpers) : To Anyone Open
Text (writing on avi) Nekosk8rx3, Domo-kun
Crop (yes or no) If It Makes It Cute
Size (tall & thin, medium, small) Tall N Thin
Extra (anything else?) Can You Add Some Brushes To Make It Look Really Cute N Nice ^^ Thank You~~

Pic (if it's too big, plz put in spoiler)



Thank YOuuuuu!!!!!
Member
7709 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Somewhere in some...
Offline
Posted 1/31/09
Request to: Anyone ^^
Text: Hachirobei Chika is My name
Pic (if it's too big, plz put in spoiler)

Crop: yes
Size: Tall & thin
Extra: anything that can fit into in like music notes and like rainbows?...
Moderator
15567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Away from CR forevaa
Offline
Posted 2/1/09

jennyzhen112 wrote:

Request to (specific creator, mods, or helpers):StrawberryShortCake_boy
Text (writing on avi): aya-chan Jennyzhen112
Pic (if it's too big, plz put in spoiler)

Crop (yes or no)yes
Size (tall & thin, medium, small)thin and tall
Extra (anything else?)brushes


hope its better^^
u choose if u want border or no border^^


116645 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Next to Tsuna ;P...
Offline
Posted 2/1/09

StrawberryShortCake_boy wrote:


jennyzhen112 wrote:

Request to (specific creator, mods, or helpers):StrawberryShortCake_boy
Text (writing on avi): aya-chan Jennyzhen112
Pic (if it's too big, plz put in spoiler)

Crop (yes or no)yes
Size (tall & thin, medium, small)thin and tall
Extra (anything else?)brushes


hope its better^^
u choose if u want border or no border^^




thansk so much they look alwaosome
116645 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Next to Tsuna ;P...
Offline
Posted 2/1/09
Request to (specific creator, mods, or helpers):StrawberryShortCake_boy
Text (writing on avi): aya-chan Jennyzhen112
Pic (if it's too big, plz put in spoiler)

Crop (yes or no)yes
Size (tall & thin, medium, small)thin and tall
Extra (anything else?)brushes
Moderator
39617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York. Ya i kn...
Offline
Posted 2/1/09

_Hanazono_ wrote:

Request to: any1 ;o
Text: Hanazono Hana Chii Everlin
Pic:

Crop: yes
Size: tall & thin
Extra: u choose


hana chi
can i do urs?
Moderator
39617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York. Ya i kn...
Offline
Posted 2/1/09

Nekosk8rx3 wrote:

Request to (specific creator, mods, or helpers) : To Anyone Open
Text (writing on avi) Nekosk8rx3, Domo-kun
Crop (yes or no) If It Makes It Cute
Size (tall & thin, medium, small) Tall N Thin
Extra (anything else?) Can You Add Some Brushes To Make It Look Really Cute N Nice ^^ Thank You~~

Pic (if it's too big, plz put in spoiler)



Thank YOuuuuu!!!!!


may i do urs?
Moderator
39617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York. Ya i kn...
Offline
Posted 2/1/09

cocohana wrote:

Request to: Anyone ^^
Text: Hachirobei Chika is My name
Pic (if it's too big, plz put in spoiler)

Crop: yes
Size: Tall & thin
Extra: anything that can fit into in like music notes and like rainbows?...


may i do urs
Posted 2/1/09

bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:

Request to (specific creator, mods, or helpers) : To Anyone Open
Text (writing on avi) Nekosk8rx3, Domo-kun
Crop (yes or no) If It Makes It Cute
Size (tall & thin, medium, small) Tall N Thin
Extra (anything else?) Can You Add Some Brushes To Make It Look Really Cute N Nice ^^ Thank You~~

Pic (if it's too big, plz put in spoiler)



Thank YOuuuuu!!!!!


may i do urs?


Oh! Go Ahead ^^ XD No Need To Ask, Just Claim It.
Moderator
39617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York. Ya i kn...
Offline
Posted 2/1/09

Nekosk8rx3 wrote:


bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:

Request to (specific creator, mods, or helpers) : To Anyone Open
Text (writing on avi) Nekosk8rx3, Domo-kun
Crop (yes or no) If It Makes It Cute
Size (tall & thin, medium, small) Tall N Thin
Extra (anything else?) Can You Add Some Brushes To Make It Look Really Cute N Nice ^^ Thank You~~

Pic (if it's too big, plz put in spoiler)



Thank YOuuuuu!!!!!


may i do urs?


Oh! Go Ahead ^^ XD No Need To Ask, Just Claim It.


okie thx ^^
Posted 2/1/09

bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:


bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:

Request to (specific creator, mods, or helpers) : To Anyone Open
Text (writing on avi) Nekosk8rx3, Domo-kun
Crop (yes or no) If It Makes It Cute
Size (tall & thin, medium, small) Tall N Thin
Extra (anything else?) Can You Add Some Brushes To Make It Look Really Cute N Nice ^^ Thank You~~

Pic (if it's too big, plz put in spoiler)



Thank YOuuuuu!!!!!


may i do urs?


Oh! Go Ahead ^^ XD No Need To Ask, Just Claim It.


okie thx ^^


Np ^^ Hope It Turns Out Cute ^^ XDDDD Do You Best!
Moderator
39617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York. Ya i kn...
Offline
Posted 2/1/09

Nekosk8rx3 wrote:


bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:


bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:

Request to (specific creator, mods, or helpers) : To Anyone Open
Text (writing on avi) Nekosk8rx3, Domo-kun
Crop (yes or no) If It Makes It Cute
Size (tall & thin, medium, small) Tall N Thin
Extra (anything else?) Can You Add Some Brushes To Make It Look Really Cute N Nice ^^ Thank You~~

Pic (if it's too big, plz put in spoiler)



Thank YOuuuuu!!!!!


may i do urs?


Oh! Go Ahead ^^ XD No Need To Ask, Just Claim It.


okie thx ^^


Np ^^ Hope It Turns Out Cute ^^ XDDDD Do You Best!


u wanna see a sneak peek i have to wait til tonight to finish it >.<
Posted 2/1/09

bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:


bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:


bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:

Request to (specific creator, mods, or helpers) : To Anyone Open
Text (writing on avi) Nekosk8rx3, Domo-kun
Crop (yes or no) If It Makes It Cute
Size (tall & thin, medium, small) Tall N Thin
Extra (anything else?) Can You Add Some Brushes To Make It Look Really Cute N Nice ^^ Thank You~~

Pic (if it's too big, plz put in spoiler)



Thank YOuuuuu!!!!!


may i do urs?


Oh! Go Ahead ^^ XD No Need To Ask, Just Claim It.


okie thx ^^


Np ^^ Hope It Turns Out Cute ^^ XDDDD Do You Best!


u wanna see a sneak peek i have to wait til tonight to finish it >.<


Okie!!! ^^ Yay! Sneak Peekz!!!!! XDDD Thanks You~~
Moderator
39617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York. Ya i kn...
Offline
Posted 2/1/09

Nekosk8rx3 wrote:


bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:


bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:


bgirl523 wrote:


Nekosk8rx3 wrote:

Request to (specific creator, mods, or helpers) : To Anyone Open
Text (writing on avi) Nekosk8rx3, Domo-kun
Crop (yes or no) If It Makes It Cute
Size (tall & thin, medium, small) Tall N Thin
Extra (anything else?) Can You Add Some Brushes To Make It Look Really Cute N Nice ^^ Thank You~~

Pic (if it's too big, plz put in spoiler)



Thank YOuuuuu!!!!!


may i do urs?


Oh! Go Ahead ^^ XD No Need To Ask, Just Claim It.


okie thx ^^


Np ^^ Hope It Turns Out Cute ^^ XDDDD Do You Best!


u wanna see a sneak peek i have to wait til tonight to finish it >.<


Okie!!! ^^ Yay! Sneak Peekz!!!!! XDDD Thanks You~~ :D


lol
welcome
well here is unfinished one
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.