First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
Apply now!
Student
8923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 2/4/09

deen22 wrote:
umm If you're the Mentor ... heheh you help the Dorm Head so it's like you're also a student
like the vice proncipal of that dorm/class~
^_^
Thanks for the questions~ anymore questions?


oh... then... a student in one dorm and also in another dorm?
Student
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 2/4/09

Pain_15 wrote:


deen22 wrote:
umm If you're the Mentor ... heheh you help the Dorm Head so it's like you're also a student
like the vice proncipal of that dorm/class~
^_^
Thanks for the questions~ anymore questions?


oh... then... a student in one dorm and also in another dorm?


oh that cant be~ hehehe~
if you're in one dorm you cannot join other dorms~
[BOW] wahahaha!!
gomen for my bakanishirioka illness~
Student
5526 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / USA
Offline
Posted 2/4/09
Dorm Head please^^ Onegaishimas

username: RikkuluvsNewS
reason: I luv Hey! Say! Jump! And i want everyone to love them too^^
Active: Im always active^^ i luv CR^^
Moderating skills: Im good making fanfics^^ uhh...I can control a big crowd^^ as best as i can^^

I hope im a dorm head..^^ Hika Dorm if i can^^
Student
8923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 2/4/09

deen22 wrote:
oh that cant be~ hehehe~
if you're in one dorm you cannot join other dorms~
[BOW] wahahaha!!
gomen for my bakanishirioka illness~


oh.. kuso... I want to be mentor in Chii's dorm and a student in Dai-chan's dorm... anyway.. can't choose yet...
Student
5148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singaporeeeeeee :D
Offline
Posted 2/4/09
Ihope i'm a dorm head..morimoto ryutaro's dorm!...onegaishimasu.

Username:Jannahh94
Reason:I'm a 110% HeysayJump FAN all the wayy.I wanna spread the love of HSJ.HSJ RULES!!!!
muahahahahaha!
Active:I'm always active.=)
Moderating skills: *scratches head*....hmmmm.....i can mostly edit pics....AND..i sometimes know the latest news of heysayjump!


Hope i can be the dorm head of Ryutaro(=
cause he's mine.and nobody can take him!!!!
Student
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 2/4/09

Jannahh94 wrote:

Ihope i'm a dorm head..morimoto ryutaro's dorm!...onegaishimasu.

Username:Jannahh94
Reason:I'm a 110% HeysayJump FAN all the wayy.I wanna spread the love of HSJ.HSJ RULES!!!!
muahahahahaha!
Active:I'm always active.=)
Moderating skills: *scratches head*....hmmmm.....i can mostly edit pics....AND..i sometimes know the latest news of heysayjump!


Hope i can be the dorm head of Ryutaro(=
cause he's mine.and nobody can take him!!!!


SURE!!!! GLADLY LOVE to!
^_^ ahahaha~ nice "cause he's mine.and nobody can take him!!!!"
hahahaha! just dont fight with your students for him ok?
hahah just kiddin!! ^_^ YOROSHIKU NE~ ILL LEAVE IT TO YOU THEN~
Student
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 2/4/09

Jannahh94 wrote:

Ihope i'm a dorm head..morimoto ryutaro's dorm!...onegaishimasu.

Username:Jannahh94
Reason:I'm a 110% HeysayJump FAN all the wayy.I wanna spread the love of HSJ.HSJ RULES!!!!
muahahahahaha!
Active:I'm always active.=)
Moderating skills: *scratches head*....hmmmm.....i can mostly edit pics....AND..i sometimes know the latest news of heysayjump!


Hope i can be the dorm head of Ryutaro(=
cause he's mine.and nobody can take him!!!!


Oh yeah, You're the HEAD Dorm now~
Just recruit your members ne~ ^_^
have fun~~!!
Student
5148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singaporeeeeeee :D
Offline
Posted 2/4/09

deen22 wrote:


Jannahh94 wrote:

Ihope i'm a dorm head..morimoto ryutaro's dorm!...onegaishimasu.

Username:Jannahh94
Reason:I'm a 110% HeysayJump FAN all the wayy.I wanna spread the love of HSJ.HSJ RULES!!!!
muahahahahaha!
Active:I'm always active.=)
Moderating skills: *scratches head*....hmmmm.....i can mostly edit pics....AND..i sometimes know the latest news of heysayjump!


Hope i can be the dorm head of Ryutaro(=
cause he's mine.and nobody can take him!!!!


Oh yeah, You're the HEAD Dorm now~
Just recruit your members ne~ ^_^
have fun~~!!



YEAH BABY..i'm the HEAD Dorm of ryutaro!!!BANZAI!!
arigatou gozaimasu deen-chan!!!...sankyuu!!!...

Student
423 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / 東京
Offline
Posted 2/4/09 , edited 2/4/09
mentor!(if..still..have)

Username:syazrule(hiroshi yuuri)
reason:hmm..to..spread..hey!say!jump♥!and..help..others!
active:yeah!always!
special skills:skills?..hmm...hyperactive!too..hyper!sometimes..maybe..everytime!?..im..a..fanatic..
but..when..i..met..them..im..not..haha..im..normal..but..hyper!
Posted 2/5/09

syazrule wrote:

mentor!(if..still..have)

Username:syazrule(hiroshi yuuri)
reason:hmm..to..spread..hey!say!jump♥!and..help..others!
active:yeah!always!
special skills:skills?..hmm...hyperactive!too..hyper!sometimes..maybe..everytime!?..im..a..fanatic..
but..when..i..met..them..im..not..haha..im..normal..but..hyper!


which dorm do you want to be a mentor?
Posted 2/5/09
can i be a mentor please? in ryo-chan's dorm? (:

Username: preppygothika
reason: because i wanna spread the Hey! Say! LOVE so there'll be more HSJ fans ne(:
active: yup! active!
moderating skills: hmm, i'm quite patient so i can deal with people ne,... andd i know how to edit some pics!~ (eg. my avii) ahaha^^
Posted 2/5/09

preppygothika wrote:

can i be a mentor please? in ryo-chan's dorm? (:

Username: preppygothika
reason: because i wanna spread the Hey! Say! LOVE so there'll be more HSJ fans ne(:
active: yup! active!
moderating skills: hmm, i'm quite patient so i can deal with people ne,... andd i know how to edit some pics!~ (eg. my avii) ahaha^^


wahhh~! ok! wait a minute! you can edit pics?! hmm... i'll give you a deal... pick...

-art class adviser
-administrator
-mentor
Posted 2/5/09

lizbeth_yao95 wrote:


preppygothika wrote:

can i be a mentor please? in ryo-chan's dorm? (:

Username: preppygothika
reason: because i wanna spread the Hey! Say! LOVE so there'll be more HSJ fans ne(:
active: yup! active!
moderating skills: hmm, i'm quite patient so i can deal with people ne,... andd i know how to edit some pics!~ (eg. my avii) ahaha^^


wahhh~! ok! wait a minute! you can edit pics?! hmm... i'll give you a deal... pick...

-art class adviser
-administrator
-mentor


yupp i can ( but not really thatt good ne) but i edit pics in free time, these two weeks i cant cos i'm busy with exams,
but i'm quite interested to be administrator
so can i be administator? (if i qualify, it's okay if i cant)
Student
447 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia!!!!
Offline
Posted 2/5/09
username: kamekira
reason: wanna recruit more hsj fans (yeah!!!)
Active: well, if i'm not busy
Moderating skills: i dunno how to make avi n all that but i often search new news about Inoo though ^^

i'm just trying, i dunno if i can do it though
Student
423 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / 東京
Offline
Posted 2/5/09

lizbeth_yao95 wrote:


syazrule wrote:

mentor!(if..still..have)

Username:syazrule(hiroshi yuuri)
reason:hmm..to..spread..hey!say!jump♥!and..help..others!
active:yeah!always!
special skills:skills?..hmm...hyperactive!too..hyper!sometimes..maybe..everytime!?..im..a..fanatic..
but..when..i..met..them..im..not..haha..im..normal..but..hyper!


which dorm do you want to be a mentor?



ryo-chan!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.