First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Keep Crunchyroll Alive!!
22648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 1/31/09
It never was a popular site . . .
4202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 1/31/09

CryAngel wrote:

Nah, I feel happy that all those whining assholes are leaving.

More people have been purchasing anime memberships, and all those "OMG Shinji, wtf are you doing, you're ruining EVERYTHING. I am leaving this site!!"-members, are finally on their way to becoming endangered species.

don't bother quoting me if you're just gonna say something negative. CR won't go back to the way it was just because you want it to.




hehehe those who say "OMG Shinji, wtf are you doing, you're ruining EVERYTHING. I am leaving this site!!" are just naive.

I myself dont blame shinji for anything. But I will never pay for something I can get for free as easily as anime. And the only difference is basically the quality you get at cr compared to the other sites. (which is good vs better)

(this isn't a negative answer right?)
19824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ¸.•*¨*`•.¸☆Norway
Offline
Posted 1/31/09

Hedbrant wrote:


CryAngel wrote:

Nah, I feel happy that all those whining assholes are leaving.

More people have been purchasing anime memberships, and all those "OMG Shinji, wtf are you doing, you're ruining EVERYTHING. I am leaving this site!!"-members, are finally on their way to becoming endangered species.

don't bother quoting me if you're just gonna say something negative. CR won't go back to the way it was just because you want it to.




hehehe those who say "OMG Shinji, wtf are you doing, you're ruining EVERYTHING. I am leaving this site!!" are just naive.

I myself dont blame shinji for anything. But I will never pay for something I can get for free as easily as anime. And the only difference is basically the quality you get at cr compared to the other sites. (which is good vs better)

(this isn't a negative answer right?)


Nah, I guess it's not. Cuz by negative I meant, "F*** you, CryAngel. We are the reason cr is famous, shinji should stick with us!!"~ Well, I'm a legal freak, so I like to pay for stuff that I watch^-^

4202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 1/31/09

CryAngel wrote:


Hedbrant wrote:


CryAngel wrote:

Nah, I feel happy that all those whining assholes are leaving.

More people have been purchasing anime memberships, and all those "OMG Shinji, wtf are you doing, you're ruining EVERYTHING. I am leaving this site!!"-members, are finally on their way to becoming endangered species.

don't bother quoting me if you're just gonna say something negative. CR won't go back to the way it was just because you want it to.




hehehe those who say "OMG Shinji, wtf are you doing, you're ruining EVERYTHING. I am leaving this site!!" are just naive.

I myself dont blame shinji for anything. But I will never pay for something I can get for free as easily as anime. And the only difference is basically the quality you get at cr compared to the other sites. (which is good vs better)

(this isn't a negative answer right?)


Nah, I guess it's not. Cuz by negative I meant, "F*** you, CryAngel. We are the reason cr is famous, shinji should stick with us!!"~ Well, I'm a legal freak, so I like to pay for stuff that I watch^-^



hehe good. I hate those people.

And thank god everyone's not the same

Posted 1/31/09

-Turbo- wrote:

Ok so its been a month so far after the "Crunchyroll Revolution"....

Is Crunchyroll Dying??
Is it passed its prime...will we ever really recover?
Now the sites legal, but alota dramas gone, music gone, anime gone & subs r bad Lolz
even my video of Maki Horikatas photo shoot is gone (bring that back shinji n ill shutup 4ever)
The hottest ppl in cr groups aren't even that active..that was our last hope...
But were all sure shinji's doing his best...


So whats the new overall mood of the site?

Is this is just the 'ugly stage' before CR becomes the most awesome site ever?

A new beginning?
Or the beginning of the end?!?

is there something we can do to keep cr popular??
while shinji attepts to take over the world?? Can he??
Keep Crunchyroll ALiVe ~!!?


haha he can,with this 100001 active buddies on the forums he sure can
Posted 1/31/09
i myself want to leave cr too cuz i cant watch the vid here anymore i guess. but im just hanging out at the forums when im bored. nway i dont really care about cr anymore. im stickin out in the "real world"
15455 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / singapore~~
Offline
Posted 1/31/09
i think it might die soon since nobody bother to reupload anime......
Posted 2/14/09
Posted 2/14/09
I'm just here for the buddies anyway so.. whatever with the videos haha
3549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76
Offline
Posted 2/14/09
It's not as dead as z-degrees.
Lul.
16313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♪ ♫ ☼ england
Offline
Posted 2/14/09
i miss the drama's
1725 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / where you can div...
Offline
Posted 2/14/09

titanicboy wrote:

Yes,
But I hope Crunchyroll died!!!
And i dont wan crunchyroll alive
Because stupid web ever i found....


um... then why are you still using crunchy?
Posted 2/14/09
its in a 50:50 chance of survival..

but i think its recovering slowly..
4094 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / Nippon
Offline
Posted 2/14/09 , edited 2/14/09
yup CR is DYING IN A PAINFUL DEATH! I hope Shinji is happy. That prick!
2279 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Omnipresent
Offline
Posted 2/14/09
Crunchyroll is not dying, you idiots.
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.