First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
I am Legend
23623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / [???????????????]
Offline
Posted 12/16/07
Omg wow I just watched this movie yesterday. Highly recommended! Its kinda like Resident Evil.
6347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / SDF-1
Offline
Posted 12/16/07
The novel was better.
19863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
69 / M / Limbo
Offline
Posted 12/16/07

anime_luver_64321 wrote:

i wanted to see it,but my mom said i was too youngto watch PG-13 movies...and my brother's watching it with his friends.I asked him if i could come,but he said i was gonna embarrass him in front of his friends


But aren't you third-teen?
10632 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in the suburbs of...
Offline
Posted 12/16/07
no im 11..
6203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 12/16/07
The movie was really good, but the ending killed me. All I gotta say.
16337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 12/16/07
i heard it was really sad..but i didnt see it
7281 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Mars
Offline
Posted 12/16/07
Can you guys give a short summary on what the movie is all about?
Posted 12/16/07
I have three reasons why you need to see this movie.

1.It has will smith
2.It has will smith
3...IT HAS FRICKING WILL SMITH PEOPLE! XD

Yep, this I'm totally can't wait to see with my dad.
Eater of Worlds
Bedlam 
68097 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / East Coastin'
Offline
Posted 12/16/07
ending felt a little bit rushed.

and they had too much CGI. but overall, i still liked the movie.
Posted 12/16/07
Yep Isaw it this saturday. It was kinda slow but then it got good. I wasn't expecting it to end like that though.
6116 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Canada eh?!?!
Offline
Posted 12/16/07
I heard the ending sucks..... like he tryed to save all the ppl that turned in creatures but then he gets himself killed???

not too sure
1293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Some where on earth.
Offline
Posted 12/16/07
I was watching it earlier when my dad kicked me off my OWN computer to go burn CD's can you believe that?
287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Southern Cali
Offline
Posted 12/16/07
Sorry double post, sucky touchpad
287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Southern Cali
Offline
Posted 12/16/07
Well the movie is based on a book and well the book has a shitty ending that got me pissed. I heard the movie ends the same way.
29989 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M
Offline
Posted 12/16/07
the book is better all i got to say
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.