First  Prev  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Next  Last
Do you want to go to Japan just because of the Anime?
82 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Pennsylvania
Offline
Posted 2/9/07
I would like to go for the scenery, you know nature the cherry blossoms, buildings, and animals are beautiful. Though if by any time i do go i would to prepare as in learn their language and get money before going. Anime too as so for the girls. But from what ive heard and researched japan is alot more expensive than here in america.
14215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / I wonder...
Offline
Posted 2/9/07
not through anime. i learned about culture, language, and stuff, but usually people will want to go to japan. there is supposed to be great scenery, high tech stuff, and so much more.
1205 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / San Diego
Offline
Posted 2/9/07
for Erika Sawajiri! ^_________^
288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Canada
Offline
Posted 2/9/07
i want 2 go 2 japan cuz 1) i luv sushi 2) i like to learn the language 3) i want 2 go shopping there n lastly ya, anime XD
10041 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / U.S.
Offline
Posted 2/9/07
lol.. yesh!!!!!!!!! not onl the anime.. but the jdramas too.. lol... i can only dream.. but who knows.. maybe i'll reallie go..one day..
1255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/9/07
I love Asian food and ect... I was always interested with Japan, anime is a plus though .
838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Cebu, Philippines
Offline
Posted 2/9/07
well, wanting to go to japan just coz of anime is one reason..the other reasons are because i wanna buy all their techie stuff, i wanna tour around the country coz i hear that their country looks totally modern and techie...also, coz i wanna learn their language..and i wanna meet Noto Mamiko, and all the rest of the voice cast of Jigoku Shoujo and also for Rurouni Kenshin!! hopefully....
1222 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / In Kyou's pants
Offline
Posted 2/9/07
Well I would like to go to japan for anime lol tech crap,food, women and the five story porn store and possibly see those kick ass japanese toilets.
11728 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Canada
Offline
Posted 2/9/07
I'm pretty interested in Japan and their lifstyle, not just their super awesome anime.
I mean, I'm pretty sure I can get a better view of the Pacific War in WWII, instead of reading the American's point of view all the time..
I also want to go cause I really want to check out some of them crazy technology thingies!
19530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Germany
Offline
Posted 2/9/07
id love go there 4 there technology&architecture it looks fun
277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Vancouver, Canada
Offline
Posted 2/9/07
i would go there for the technology and lifestyle and economy is awesome and architecture lol plus the anime
289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / California
Offline
Posted 2/10/07
yes and for the video games




BTW Im a Ninja
1216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Right here
Offline
Posted 2/10/07
Well, I wouldn't say it's all because of anime/manga, though of course it makes me even more wanna go. but I started this dream ever since I was little, maybe because my aunt went there, she took alot of pictures of Japan places she went, and those kimonos that I realllllly want to wear them someday, wether it's for boy or girl, I wannt to try them all lol. I love their cutural, their techniques, and their cute japanese language. Their houses, the way they greet each other, the way they say " idadagimasu!" when they start eating. ^^ And most importantly I mentioned anime + manga, they did awesome jobs on them, and I wanted to study and I really hope to get to know some of the famous mangakas, that'd be awesome!!! I wanted to go to Japan soooo bad!
4872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Deep,deep,deep in...
Offline
Posted 2/10/07
yeah, it would be nice if i could see japan, but not only for the anime, there are a lot to see
815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Mid-World
Offline
Posted 2/10/07
So many reasons to visit Japan...

Anime is a huge part of it...but I could really be here for hours listing other stuff.
First  Prev  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Next  Last
You must be logged in to post.