First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Who do you think that Hitsugaya should pair up with?
Member
823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / uhm......im here....
Offline
Posted 5/27/08
I DONT AGREE!!ALL OF YOU!!

TOUSHIRO-CHAN MEANT TO US..


ITS BETTER THAT TOUSHI-CHAN DONT HAVE A PAIRING...


hmmm...im rite...????

Member
31646 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 6/4/08
I have to say even though most of you would diagree witt me I say that Toushiro would go good with yoruchi (i dunno the spellin) cuz:
a.)their both young lol
b.)they look cute together lol



Also I think that hitsugaya also looks good with karin lol cuz their both younger ppl of bleach and also it would b cool if icigo was related to hitsu
61576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in my room HUGGIN...
Offline
Posted 9/13/09
Momo i guess but im still iffie about her i dun really like her but they are good to gether but if i were in the anime IT would be meeeeeeee
61576 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in my room HUGGIN...
Offline
Posted 9/13/09

aCiLe wrote:

I DONT AGREE!!ALL OF YOU!!

TOUSHIRO-CHAN MEANT TO US..


ITS BETTER THAT TOUSHI-CHAN DONT HAVE A PAIRING...


hmmm...im rite...????



I AGREEEEEE
Member
10942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever i feel l...
Offline
Posted 9/13/09

fahreheit4eva wrote:

I think anyone but Hinamori cause she's too obsessed with Aizen even after his attempt to kill her.


amen to that brother!
Member
1787 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 9/14/09 , edited 9/14/09
I kind of disagree for some of the points Why?

Hinamori! okay, why? Let's be reasonable:
1) Can't u see Hitsugaya's over-protectiveness of Hinamori? - well, because she have been his closest and they are childhood friend.(If I'm toushirou, I will definitely protect my closest and childhood friend.)
2) They've been friends for like centuries.
3) They have cute nicknames for each other. - Because they are best friends and they use those nickname to tease each other.( I also give my best friend nicknames so i can tease him.So if u say tat if they tease each other, means they have feelings for each other.tat means me and best friend hve feeling for each other?)
4) Did u see the look on Hitsugaya in episode 48 when Hinamori pointed her sword at him? It was heart-wrenching. -Of course. If your best friend want to kill, you will definitely feel the same rite? u feel hurt.
5) The way he said "If you make Hinamori spill a single drop of blood, I will kill you." to Ichimaru. - Do u want ur friend to get hurt?
6) The way he got so damn angry at Ichimaru for indirectly making Hinamori spill blood. - u will, of course, feel angry when somebody hurt ur friend.
7) The way he got so angry at Aizen for almost killing Hinamori that he released his bankai immediately. - angry for trying to kill his friend.
8) The number of times he visited Hinamori. - to keep in touch
9) The time when he thought of Hinamori although he was in the living world.
and the list goes on...
Hitsugaya and Matsumoto is a bog no-no. Why? I agree with u
1) Hitsugaya has Hinamori - not in BGR thing
2) Matsumoto has Gin
3) Can't u see that there's absolutely nothing going on between the two? -agree
Hitsugaya and Karin is a bigger no-no. Why? - dun noe abt this...maybe
1) They only had one filler together which was so random.
2) Sure Hitsugaya saved her, but wad was he suppose to do then? Let her die? I bet Kira, Hisagi, Zaraki or even Byakuya would do the same. -agree
3) It doesn't mean that they played soccer together means they will fall for each other coz normal ppl definitely dont think that perfect strangers will fall in love with each other after a soccer match. -anything is possible
Member
1787 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 9/14/09
glad u agree
Member
5 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 2/13/10
K A R I N ! ! ! ! ! ! She is a young, dont higher than he. Strong character, physically. Bright, incolence, fighting. The fact that our need Shiro-chan
Well, I thin its better than this rag Hinamori ... Aizen-sama , Aizen-sama! I hate her....
Member
527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In America...
Offline
Posted 3/9/10
Oh Darn...I wish i could be in the show so that i could be paired up with him. lol A girl can dream cant she?
Posted 6/3/10

fahreheit4eva wrote:

I think anyone but Hinamori cause she's too obsessed with Aizen even after his attempt to kill her.


I agree 100%. Besides, a HitsuHina relationship seems way too much like incest to me. Yeah, yeah, I know they're not actually related, but still, they grew up like siblings, and I bet none of you would be in a romantic relationship with your step sibling, adopted sibling, or a person you grew up with like siblings. It'd be sick.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.