Created by ranya
First  Prev  1  2  Next  Last
Everybody, Choose New Group Picture for Next Month
Creator
26050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Egypt
Offline
Posted 2/1/09 , edited 2/1/09
HII EVERY BODY,WHAT DO YOU THINK OF CHOOSING TOGETHER THE PICTURE OF OUR GROUP.?

LETS HAVE FOR OUR CARS LOVERS GROUP DIFFERENT PICTURE EVERY MONTH.
SO PLS VOTE


AND IF YOU LIKE ONE , PLS POST IT TO PUT IT IN THE POLL NEXT MONTH

1- Mazda X3 posted by MisterRotaryEngine



2-Cima Y32 1996 posted by Jorge-san



3-Nissan Skyline GT-R R33 posted by revolutionofone



4- Castagna Aznom 2007 posted by sammar



5- Mitsubishi HSR 2 1989

Creator
26050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Egypt
Offline
Posted 2/1/09 , edited 2/1/09
well thank for all members who share voting poll forum for choose group picture for next month
Frist month pictutre the winner is

1- Audi8


For second mouth i put the pictures which some members posted it for voting and they are

1- Alfa-Romeo-8C
2- Tesla-roadster which posted by TheLelouch
3- 2009 Chevrolet Corvette zr1 which posted by ashcrack92
4- Lancer Evo X which posted by Animal777



And the winner is 2009 Chevrolet Corvette zr1

For 3th mouth i put the pictures which some members posted it for voting and they are


1- RPMD_4G63 and Noize_Bomb320 ask for Nissan GT- R
2- sammar , p8jag and pocketkiriyama ask for BMW but with different models so i choose THIS ONE BMW M1
3- . AnimesuksnAutomobilesRulz ask for HVS Holden
4- clawdfrawg posted image of old car,is Alfa Romeo BAT 5


And the voting was very strong between Nissan GT- R and BMW M1, different between them only one vote
And the winner is
Nissan GT- R

well for 4th month we have 5 images, i put the pictures which some members ask and posted them.

1- revolutionofone posted Aston-Martin-DBS - 2008
2- sammar posted Lamborghini
3- smoke90 posted Maserati MC12
4- LemonyPanda ask for Subaru Impreza
5- RPMD_4G63 posted Honda OSM


And the winner is Aston-Martin-DBS - 2008

For 5th mouth i put the pictures which some members posted it for voting and they are:


1- revolutionofone posted by Honda 2006
2- sammar posted by Toyota Ft-Hs 2009
3- MisterRotaryEngine posted by Mazda RX-7 2011
4- saralool posted by jaguar -XJ 220
5- sheanne2712 posted by ferrari


and the Winner is ferrari

And for next month i put the pictures which some members posted it for voting and they are

1- Mazda X3 posted by MisterRotaryEngine
2- Cima Y32 1996 posted by Jorge-san
3-Nissan Skyline GT-R R33 posted by revolutionofone
4- Castagna Aznom 2007 posted by sammar
5- Mitsubishi HSR 2 1989 posted by ranya


Thank you everybody, Enjoy




Member
733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Egypt
Offline
Posted 2/2/09
Hmmmm ok i willl go to Mitsubishi HSR 2
Member
1791 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Center of the earth
Offline
Posted 2/4/09
hello Ranya, thank you for adding Castagna Aznom 2007 in the poll.
Posted 2/4/09
Ty For the X3.(=
Member
573 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / texas
Offline
Posted 2/7/09
all for the x3
Member
19440 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / M / Your Medicine cab...
Offline
Posted 2/11/09
The Aznom 2007 looks like a sweet car to ride in...
Member
16455 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / ダバオ国際空港 - DIA [DV...
Offline
Posted 2/18/09
wtf is with that cima? LOL...

voted for HSR II...classic
Member
733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Egypt
Offline
Posted 2/18/09
pls Ranya Dodge Viper SRT10 Coupe 2008 for next poll vote

2008 Dodge Viper SRT10 Coupe


Member
3870 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Fuckin' Czech Rep...
Offline
Posted 2/18/09
I would vote for 3-Nissan Skyline GT-R R33 posted by revolutionofone for this month

And heyy Ranya a wanna tell you this is GREAT idea this system of choose monts pic. Its awesome everyone can choose :)
Keep it up!!!
Member
19440 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / M / Your Medicine cab...
Offline
Posted 2/18/09
hey mates... I will give you a free rammstein picture if you vote for the Aznom 2007...LOL j/k..:-)

Good to see you in this forum...
Creator
26050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Egypt
Offline
Posted 2/19/09
oooh well we have 2 equal until now sooo pls everybody keep voting , and post what you want for next poll vote
Member
1791 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / Center of the earth
Offline
Posted 2/26/09
Ranya pls opel antara for next poll


Member
1126 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / try google earth
Offline
Posted 2/26/09
go skylines!!!!!
Creator
26050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Egypt
Offline
Posted 2/26/09
TWO Equal until now, Pls Keep voting
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.