First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
the gayest looking male char
Posted 2/5/09

die-taht wrote:


mizomizo wrote:


die-taht wrote:

LOLOLLLL really I'm sorry, my turn..


Wtf are you talking about? That's manly.

LOL You call that manly? You must be confused LOLLL
You don't know Charlotte Coolhorn my dear XD
Here's another few of his poses, if you desire...



I still think it's manly.
38269 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Macau
Offline
Posted 2/5/09
as if they aint gay

princess princess
2249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Ontario, Canada
Offline
Posted 2/5/09
Harely and James from Pokemon.

They....disturb me sometimes.

90770 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Where ever Sasuke...
Offline
Posted 2/5/09
I give you James (from Pokemon)



(the one in the orange bikini but we've all been drowned in enough pokemon crap to recognise him)
Posted 2/5/09 , edited 2/5/09
The four boys from The Wallflower, I hate how feminine they look and yet there's always a crazy fangirl screaming, "OMG they're so hot!1!!11" I don't find boys like that attractive at all.

1955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in the anime worl...
Offline
Posted 2/5/09
you can tell just by looking at this picture...


Posted 2/5/09
Mr. 2 Bon Clay

68 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36
Offline
Posted 2/5/09
pretty much 90% of shojou anime leads
1077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / california
Offline
Posted 2/5/09
sasuke and sai
23952 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 2/5/09

copyninja81 wrote:

could any one get any gayer than him? (papaillon from buso renkin)



totally agree.....
3066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / San Fran
Offline
Posted 2/5/09
Sasori

(Yeah, I'm so gonna get flammed for that...)
4885 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / next to you
Offline
Posted 2/6/09

mizomizo wrote:


lol there must be smething wrong bout u XD
everyone readng bleach think he's a total gay
7588 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Anime occupied pa...
Offline
Posted 2/7/09

Gaia93 wrote:

The four boys from The Wallflower, I hate how feminine they look and yet there's always a crazy fangirl screaming, "OMG they're so hot!1!!11" I don't find boys like that attractive at all.



Yuki is the gayiest looking among the four.
byegod 
44016 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 2/7/09
i cant think of any1 now
Posted 2/7/09
Your mom!
Ohhh!
... no wait- that didn't sound right =.=


die-taht wrote:

LOLOLLLL really I'm sorry, my turn..


looool, yeah, this dude. XD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.