First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply hey say jump look alike?
Member
2454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Outer space
Offline
Posted 8/5/09

april230 wrote:

yamada look more like tang yu zhe



just his hairstyle i think
Member
10273 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / United Arab Emirates
Offline
Posted 8/7/09
hahah so funny xDD
Member
3923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / M.C.D's bed!
Offline
Posted 8/12/09
soooooooooooooooooooooooooooooo different!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
24542 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / With my husband J...
Offline
Posted 8/22/09 , edited 8/22/09
My sister said Kanon Fukuda looks like Chinen...I think she looks more like Fuma Kikuchi

Kanon


Chinen


Fuma
Member
1142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Tennessee,US Alth...
Offline
Posted 8/22/09

pink4ever08 wrote:

My sister said Kanon Fukuda looks like Chinen...I think she looks more like Fuma Kikuchi

Kanon


Chinen


Fuma

LMAO.Your sister said that?Ehh...Kanon-chan can be Chinen's girl-version in a way.
Member
24542 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / With my husband J...
Offline
Posted 8/23/09

xxx-Riko_xx wrote:


pink4ever08 wrote:

My sister said Kanon Fukuda looks like Chinen...I think she looks more like Fuma Kikuchi

Kanon


Chinen


Fuma

LMAO.Your sister said that?Ehh...Kanon-chan can be Chinen's girl-version in a way.

yea she said it. at first i was like "she does look like him a lil bit" but not as much anymore.
Member
19121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Under the moonlig...
Offline
Posted 9/6/09
actually i think Yamada looks mostly like Tang Yu Zhe (taiwan)
Member
8248 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 9/18/09
I know someone who looks like Chinen!!
Can't said is my friend. But i know her.
Member
21 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Florida
Offline
Posted 9/20/09
really?? Who???
Member
21 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / London
Offline
Posted 9/22/09
I think that a boy name otsuki hisashi-kun really look alike yamada ryosuke kun.
But, for me yamada is more kakoi...
Member
267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 9/27/09
they said inoo-chan looks like jun pyo!(lee min ho)
is there any resemblance?
Member
267 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 9/27/09
i disagree!
Member
717 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / in my dreams
Offline
Posted 4/27/11

hsj9392 wrote:


chevthan wrote:

in our school there's have a 1st year student hi luks like yuto nakajima swear he does a resemblance with yuto...and i had a crush on him haha (pedophile) om 15 and he;s 13 hahaha


and my cousin luk like chinen yuri but he's kinda taller than chinen somtin like 8 cm taller than chii..they have the same age,brat like attitud en baby-ish attitude even though he's not the youngest child in his family...... kyaaa i also had a crush on him (eww insist )hahaha..but the bad think is ,,,that cousin of mine is kinda a snob person i dont kno why??



honto??
I would want to see a pic of them!! ^^



yes!yes! me too
please give us a picture
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.