First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Ever had a crush younger than you?
4930 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Singapore
Offline
Posted 2/13/09
Yeah. My ex wa actually 3 years younger than me.
Posted 2/13/09
None so far.
11277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Iloilo City, PH
Offline
Posted 2/13/09 , edited 2/13/09
my munky bestfriend's jailbait sister.. too bad she only likes me as an older brother.. oh fuck she's a member here... *thinks* meh.. she's not active in the forums anyway
713 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Where ever my min...
Offline
Posted 2/13/09
Yeah but he looked so much older
73000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 2/13/09
yup.all the time i saw one.=]
1225 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Destiny Islands. X3
Offline
Posted 2/13/09
..yeaaah. kind of. XD morimoto ryutaro of hey! say! jump.. XD i have a crush on him. :))
..haha. okay.non-celeb. yeah. kind of. :)) but mostly just months younger. XD
Posted 2/13/09
That is normal. A woman with 18 wants a boyfriend that is let's say 2 or 3 years older than her.

My last girlfriend was 2 years younger then me. So what?
6464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / hell! >:D
Offline
Posted 2/13/09
hmm... nope xD
8137 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / SHINee World
Offline
Posted 2/13/09 , edited 2/13/09
Lolz.. yah... from Hey!Say!JUMP.... Ryutaro Morimoto he's only 13
33684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/13/09
Yeah....2 person to be exact~first is one year younger than me&2nd 3 years younger than me~...bcuz they hackin hot& did have crush on me too...Yay me
2649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / England, Kent, Wh...
Offline
Posted 2/13/09
Yeah. *Hides* ._.
6369 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / sumwhere
Offline
Posted 2/13/09
yes....XD he's a year younger...xD
1725 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / where you can div...
Offline
Posted 2/13/09
nope... and i never will
47458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Birmingham
Offline
Posted 2/13/09
Yeah, by a day.
3365 cr points
Send Message: Send PM GB Post
113 / F
Offline
Posted 2/13/09
Yes but he was born in the same year as me, he was 4-5 month younger than me.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.