First  Prev  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  Next  Last
High School Musical Manga
1350 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / nowhere
Offline
Posted 12/16/09
the story is kinda lame but at least Troy is cuter in the manga
79508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / dubai
Offline
Posted 12/16/09
oh my god... i dont know if its a good thing...? heheh^^
44 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / behind you
Offline
Posted 12/17/09
LOOL
this just made my day
Posted 12/17/09
No way,when i thought i have already seen everything this comes.Its hilarious!! and creepy in so many ways!
236 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / end of the rainbow
Offline
Posted 12/20/09
and i thought it was over....now it haunts me in manga...
is this supposed to be good or bad ?:wacko:
Posted 12/20/09
how are they gonna sing in the manga *sarcasm*
46564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F
Offline
Posted 1/5/10
FUUU-- it's so creepy. XDD
Posted 1/5/10
AWWWW I wanna see this manga in america so badly!! I love High School Musical!!
29092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / That place off Oc...
Offline
Posted 1/5/10
This is fail
566 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 1/9/10
Creepy as hell..!
6240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / shitty england
Offline
Posted 1/9/10
Oh goodness, no.
481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Los Angeles, Cali...
Offline
Posted 1/9/10
Page after page of still images of the cast dancing and singing in text. I wonder who is the smart one to suggest making a manga version of HSM?
5653 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 天堂~heaven
Offline
Posted 1/9/10 , edited 1/9/10
Wow...I don't know what to say...except WTF?!?!

Is it going to have a little music embedded in the background when you read it? Who suggested such a stupid idea?

The next thing you know, they'll be having a Twilight manga with totally stupid drawings that they can't do because Edaward supposed to be PERFECT (they ruined it with a movie) .... and what if there's an ANIME SERIES?!?!?! HOLY ****
755 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / In your backyard :D
Offline
Posted 1/9/10
............................................. that is gay

...................... at least not twilight manga

what i think of this

6803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/9/10
LOL xD
That is the funniest thing I've seen ALL day!!! xD Wow, like seriously a HSM manga. Oh god, what were they thinking.
First  Prev  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  Next  Last
You must be logged in to post.