Created by Arukiin_Niikura
First  Prev  1  2  Next  Last
february Cr next top model?
Member
985 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / At the end of the...
Offline
Posted 2/16/09
this time is going to be only
a girl poll
cuz they arent enough guy photos
to make a guy poll
sorry girls

xxnewhottiexx


queenofsarcasm312


Ostentatious-Devil


amybeloved
Posted 2/17/09
ahhh i cant believe i'm in this xD
Member
3560 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / New York
Offline
Posted 2/18/09
GL Steph! xD
Posted 2/18/09
When is the deadline for the voting?
Posted 2/18/09
voted ! -winkz-
Member
985 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / At the end of the...
Offline
Posted 2/20/09

AmyBeloved wrote:

When is the deadline for the voting? :)


march 1st
Posted 2/21/09
I am winning by a landslide. :DDDDD yay, haha.
Member
1214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / brooklyn,ny
Offline
Posted 2/23/09
yea u will win =]
Member
33684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/24/09
Im voting for xxnewhottiexx
You go girl....fighting
Member
2724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / big UK chinatown
Offline
Posted 2/27/09
well since i cant vote for girlee^^^^^ i will choose xxnewhottiexx very ke ai .
Member
33684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/27/09
Lawlz!Sweet of u XD~thanx for all the votes for xxnewhottiexx u guys
Yeah,u know who u are
Posted 2/27/09
im voted for amibeloved~ ami darlings ur goregous!!!!!!!!!!! well i don't want haters on me , trufully see is the most beautiful girl on that list. really ~muah. the other girls are nothing compare to yews!!!! >:]
Moderator
1649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 3/1/09
they're all gd photographers im voting for all of them thats why im not voting this time
Member
33684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/1/09
OMG!xxnewhottiexx is the winner.....yeah baby!
Posted 3/1/09
wahhhhh did i just win >< omfg wow
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.