First  Prev  1  2  3  Next  Last
Ridiculous School rules
922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / sg
Offline
Posted 2/19/09
these are some 20 rules of a few singaporean schools that are viewed as ridiculous and retarded by the singaporean public. What Do YOU feel?




These Rules Only Apply To Some Schools In Sg


how do you feel? if possible, pls post afew other ridiculous school rules or any at all!!!

thank you very much
4885 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / next to you
Offline
Posted 2/19/09
no flip flops----------------fucking lame......i mean, it's always hot here so i gotta match my outfit with cute flip flops but the guards won't let me in!
13202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Australia
Offline
Posted 2/19/09
LOL CRAZY
8972 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Singapore
Offline
Posted 2/19/09
What a bunch of lame rules...I don't even think the teachers give a shit or not if they have better things to observe..I only get caught either because of my socks(only my p.e teacher does that -_-)) or my badge(missing). And lol,no backslaps..what the hell..
922 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / sg
Offline
Posted 2/19/09

die-taht wrote:

no flip flops----------------fucking lame......i mean, it's always hot here so i gotta match my outfit with cute flip flops but the guards won't let me in!


u nid valid reason wat... our sch only allow u wear flip flop if u sprain ur foot
4885 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / next to you
Offline
Posted 2/19/09

eternalwing wrote:


die-taht wrote:

no flip flops----------------fucking lame......i mean, it's always hot here so i gotta match my outfit with cute flip flops but the guards won't let me in!


u nid valid reason wat... our sch only allow u wear flip flop if u sprain ur foot


awwww i hate that rule.... i love flip flops! do i have to pretend i have sprain?! haha
actually i can go in but i will have penalty and they will like charge me P50 per violation..grr
Posted 2/19/09
Here's our rules.

Always tuck your shirt in.
Never wear sandals.
Never wear dresses.
Never wear hats or wigs.
No cell phones.
Must chew with mouth closed at all times in the cafeteria.
Must not borrow other's papers or pencils.
No swearing. (not even "crap" is allowed)
No candy or anything with a high amount of sugar.
No mechanical or decorated pencils, plain HB pencils only
No talking except in the gym and the lunch room.
Need teacher's permission before using glue, crayons, markers, etc.
No touching snow or rain.
No crying. I'm serious. No crying.

And other ridiculous rules I can't remember.... it's just so sad.
4885 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / next to you
Offline
Posted 2/19/09

Yoshi634 wrote:

Here's our rules.

Always tuck your shirt in.
Never wear sandals.
Never wear dresses.
Never wear hats or wigs.
No cell phones.
Must chew with mouth closed at all times in the cafeteria.
Must not borrow other's papers or pencils.
No swearing. (not even "crap" is allowed)
No candy or anything with a high amount of sugar.
No mechanical or decorated pencils, plain HB pencils only
No talking except in the gym and the lunch room.
Need teacher's permission before using glue, crayons, markers, etc.
No touching snow or rain.
No crying. I'm serious. No crying.

And other ridiculous rules I can't remember.... it's just so sad.


^^ Oh God are you serious? NO TOUCHING SNOW/ RAIN??? LOL I thought my school is screwed...
13345 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Singapore²ª (+08....
Offline
Posted 2/19/09

eternalwing wrote:

-no wearing shorts under skirts to 'cover up' undergarments to avoid perverts
-short haired girls forced to wear wigs or extensions
-only white undergarments for girls are allowed


lol...maybe their gonna start selling school bra, underwear & wig ..like uniforms haha
Posted 2/19/09
rules made are meant to be broken
Posted 2/19/09
We are not allowed to eat inside our classroom.
We are not allowed to go outside the classroom even if there's no teacher who's going to teach.
1 X 1 haircut is a must for boys.
No dangling earrings.
Colored socks / striped socks are not allowed. (only black and white but black is prohibited among girls)
No piercings, tattoos, hair color, stickers, and pins.
Leaving of books is not allowed.


And much much more.
16324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Bangalore,India
Offline
Posted 2/19/09
And here I was reading 1984....
649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Probrably Hell?
Offline
Posted 2/19/09

Valentine-Ai wrote:

rules made are meant to be broken


rules are made to be brokem and also they are made to be bent to your liking
46636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / • ♥ Varia Headqua...
Offline
Posted 2/19/09

eternalwing wrote:

these are some 20 rules of a few singaporean schools that are viewed as ridiculous and retarded by the singaporean public. What Do YOU feel?




These Rules Only Apply To Some Schools In Sg


how do you feel? if possible, pls post afew other ridiculous school rules or any at all!!!

thank you very much


Duh. Today's chinese newspaper has these. >.> I find the one 'if your hair is short, you gotta wear a wig to school' so freaking hilarious! And the most ridiculous thing is 'only white undergarments allowed' WTF? What color of the undergarments are your business, dear teachers? You all are such a P-E-R-V-E-R-T.
46636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / • ♥ Varia Headqua...
Offline
Posted 2/19/09

Yoshi634 wrote:

Here's our rules.

1. Always tuck your shirt in.
2.Never wear sandals.
3.Never wear dresses.
4.Never wear hats or wigs.
5. No cell phones.
6.Must chew with mouth closed at all times in the cafeteria.
7.Must not borrow other's papers or pencils.
8.No swearing. (not even "crap" is allowed)
9.No candy or anything with a high amount of sugar.
10.No mechanical or decorated pencils, plain HB pencils only
11.No talking except in the gym and the lunch room.
12.Need teacher's permission before using glue, crayons, markers, etc.
13.No touching snow or rain.
14.No crying. I'm serious. No crying.

And other ridiculous rules I can't remember.... it's just so sad.


>.> Oh god. School = Hell = Prison. Oh my god. Your school rules are so much stricter then mine! My school rules are the same as yours..1,4 & 5 and 8. But i can't understand why no crying? if there's this rule in my school all the girls will have already broken the rule. >.>
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.