First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply do u forgive sho fuwa???
Posted 2/20/09
sho did lots of things to kyoko , but after episode 19, do u forgive him because he's jealous of kyokoXren, ???
Posted 2/20/09
im sort of confused , because i think the way he acted after that was cute

Posted 2/21/09
neh~~me too~~i like him~~buT he is still selfish~~~nee~~
Member
3575 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 2/22/09
yah i forgive him cuz i relly like sho he's kinda cute <<<<i think he relly care a bout kyoko but don't now how to express him self
Posted 2/22/09

biaka wrote:

yah i forgive him cuz i relly like sho he's kinda cute <<<<i think he relly care a bout kyoko but don't now how to express him self


haiz~~i agree but i still think kyoko should be with reN~~because ...sure sho change..and i love them together bur ren lkove her sooo much and even now sho is still selfish~~i mean he more mature but he is still arrogent and comfident~hehe..but i do love him~~
Member
14297 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / On cloud 9
Offline
Posted 2/24/09
>.< i forgive him...but the main point is if kyoko does....
Member
1124 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / ~*~*~H3LL~*~*~
Offline
Posted 2/24/09
Maybe... i mean hes all betraying Kyoko... and now that he found out that she is "with'' Ren.... he gets all like "i own her" and stuff like that... but hes like... hes jealous.... i think.....
Member
32 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / The Pit of Insanity
Offline
Posted 3/1/09
Not in a million years...
Member
194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / lost village
Offline
Posted 3/3/09
OH HELL NO...never...hes selfish and after what he did to kyoko...its unforgivable
Member
2060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Detroit, Michigan
Offline
Posted 3/3/09
Never revenge is so sweet!!!!!!!!!!!!!!
Member
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Still trying loca...
Offline
Posted 3/10/09
lolz... i'll kill him before I forgive him!!!!!

no, no, i'm just kidding. I'm more of a... hmm... forgive and forget person... i think. I mean, sho is caring in his own... hmm... weird way, but it's all good. I think kyoko will forgive him too, but... she'll probably DON'T forget what he did to her. but that's just me... hmm... yeah! XD
Member
3517 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/13/09
No no definitely not. He was a jerk and that's putting in nicely to her. She gave up the best years of her life for him and now she's gonna make something of herself. GO KYOKO!!!
Member
746 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / US
Offline
Posted 3/22/09
i don't forgive him
he was a dumbass (excuse the language) he used her just so that he could get what he wanted he's a spoiled selfish brat and just cuz he's cute shouldn't excuse anything he really really killed kyoko and now he even destroyed her heart in only wanting revenge
just cuz he started liking her is stupid because he's the one that said she was as plain as a regular person and he's such a hypocrite. i would never ever forgive him and i can tell how kyoko feels, she spent her entire life as a servant of his and he merely saw her as something being able to throw away
it's stupid
fudge you sho
Member
34 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 3/25/09
NNNOOOOOO!!!!!
Moderator
76131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/25/09
somehow i forgive him ]
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.