Post Reply What scared you the most in Resident Evil 4
Posted 12/19/07
When he's in the abandoned hospital type thing and he walks into the kitchen...and that guy on fire burst out! That scared me good.
Member
318 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / England
Offline
Posted 1/5/08
The iron maidens scare the crap out of me.
Posted 1/8/08
Ahh yes, their pretty damn scary!
52210 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / US
Offline
Posted 1/27/08
the guy with the wolverine claws and the sewed up eyes, in the first encounter when hes all locked up.. ! (but after fightin' him he was toooo easy =P lol)
Member
6320 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / tokyo roofs (Oreg...
Offline
Posted 1/30/08
i frikin hate the u3, he just frikin scares the S@#$ out of me!

52210 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / US
Offline
Posted 1/30/08
SpoOky
Posted 2/15/08
and that little shit who turns into a big goey monster, when the head comes at you with mouth wide open and grabs you! You gotta move really fast to dodge it. that was scary.
Posted 2/16/08
"IT" and the "Iron Maidens" -Shivers-
Member
6122 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The stars
Offline
Posted 2/16/08
Mine is the Chain Saw man! We ran out of the house *after being choked by that one dude* and he ran up to me!! and the El'Grande! I mean he's not scary,but unless u have a rocket launcher....UR DEAD!!
Posted 2/27/08
LOL think thats scary? In the mercenaries, the last level there is a giant chainsaw wielder and he has a double chainsaw!! He's very fast as well and kills you instantly if you don't leg it! It takes loads to kill him too, you have to blow up the gas cans lying around the place as well as blast your way through endless cultists. Leon and Ada mercenaries are the hardest, but the others are easy, especially Krauzer coz he has a parasite arm that kills everything.
Member
747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / M / Helga
Offline
Posted 4/16/08
Nones scary...

the big duo chainsaw wielder can't climb ladders so, just use krauser and his special attack to the incoming ganados, forget him, hard to take down...
Member
5960 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 6/6/08

hitman-san wrote:

i frikin hate the u3, he just frikin scares the S@#$ out of me!



lols yeah me too... its kinda creepy how it walks that way.. eww..
Member
233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 6/15/08
The wolfs in the garden maze because I didn't expect them.
You must be logged in to post.