First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
How many ppl hav been forcd to leave their CR coz of skwl??
Posted 2/25/09

AHTL wrote:


-Turbo- wrote:

ohh
ha
ha
good one your so funny and clever no wonder your not online and out with your friends right now...
dont quote me again


I find it amusing that you try to attack our personal life, just because you don't have any valid arguments against us.

And I've stated it before, if you stop replying - we'll stop quoting.

Because each post you make, got butchered English in it.


English Teacher :3

I've one question

when do you use --> ; <-- ??
because we (dutch people) don't use it and i saw it many times in some postes care to explain it? =o
18989 cr points
Send Message: Send PM GB Post
www.crunchyroll.com
Offline
Posted 2/25/09

-Turbo- wrote:

Im going to stop replying and ruin the most fun you guys will have all week lol
bye losers, good luck with the girls lmao


Aww...too bad. Well good luck hooking up with the pixelated woman.
Ghost
AHTL 
89564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Norway
Online
Posted 2/25/09

Baka-Master wrote:


AHTL wrote:


-Turbo- wrote:

ohh
ha
ha
good one your so funny and clever no wonder your not online and out with your friends right now...
dont quote me again


I find it amusing that you try to attack our personal life, just because you don't have any valid arguments against us.

And I've stated it before, if you stop replying - we'll stop quoting.

Because each post you make, got butchered English in it.


English Teacher :3

I've one question

when do you use --> ; <-- ??
because we (dutch people) don't use it and i saw it many times in some postes care to explain it? =o


http://en.wikipedia.org/wiki/;
Posted 2/25/09 , edited 2/25/09


hmm this is at least better then hearing a old woman nagging about how important the ; is at school >__>

btw thank you xD
Ghost
AHTL 
89564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Norway
Online
Posted 2/25/09



hmm this is at least better then hearing a old woman nagging about how important the ; is at school >__>

btw thank you xD


Pardon? That sentence was a wee bit confusing.
18989 cr points
Send Message: Send PM GB Post
www.crunchyroll.com
Offline
Posted 2/25/09 , edited 2/25/09

AHTL wrote:




hmm this is at least better then hearing a old woman nagging about how important the ; is at school >__>

btw thank you xD


Pardon? That sentence was a wee bit confusing.


As a kind citizen, I shall translate.


Hmm... At least it's better than hearing that old woman(probably a professor) nagging about how important the ";" is, during school >_>


Edit: I can haz good translating?
Ghost
AHTL 
89564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Norway
Online
Posted 2/25/09

macphapie wrote:


AHTL wrote:




hmm this is at least better then hearing a old woman nagging about how important the ; is at school >__>

btw thank you xD


Pardon? That sentence was a wee bit confusing.


As a kind citizen, I shall translate.


Hmm... At least it's better than hearing that old woman(probably a professor) nagging about how important the ";" is, during school >_>


Edit: I can haz good translating?


Oh.. right. I thought he was trying to write a sentence using the semi-colon.
179 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Las Vegas
Offline
Posted 2/25/09
Sort of my pet peeve too unless you're texting or taking fast notes in class but I don't think people are forced, maybe they choose to spend less time because of school work and many other things. Other than that, unless they spend excessive time on Crunchyroll and their parents are like -.- Study or I will forever punish you then yeah lol
Posted 2/25/09
I believe this is relevent to the topic at hand.
How to write good (by Frank L. Visco)


1. Always avoid alliteration.
2. Prepositions are not words to end sentences with.
3. Avoid cliches like the plague—they're old hat.
4. Employ the vernacular.
5. Eschew ampersands & abbreviations, etc.
6. Parenthetical remarks (however relevant) are unnecessary.
7. Parenthetical words however must be enclosed in commas.
8. It is wrong to ever split an infinitive.
9. Contractions aren't necessary.
10. Do not use a foreign word when there is an adequate English quid pro quo.
11. One should never generalize.
12. Eliminate quotations. As Ralph Waldo Emerson once said: "I hate quotations. Tell me what you know."
13. Comparisons are as bad as cliches.
14. Don't be redundant; don't use more words than necessary; it's highly superfluous.
15. It behooves you to avoid archaic expressions.
16. Avoid archaeic spellings too.
17. Understatement is always best.
18. Exaggeration is a billion times worse than understatement.
19. One-word sentences? Eliminate. Always!
20. Analogies in writing are like feathers on a snake.
21. The passive voice should not be used.
22. Go around the barn at high noon to avoid colloquialisms.
23. Don't repeat yourself, or say again what you have said before.
24. Who needs rhetorical questions?
25. Don't use commas, that, are not, necessary.
26. Do not use hyperbole; not one in a million can do it effectively.
27. Never use a big word when a diminutive alternative would suffice.
28. Subject and verb always has to agree.
29. Be more or less specific.
30. Placing a comma between subject and predicate, is not correct.
31. Use youre spell chekker to avoid mispeling and to catch typograhpical errers.
32. Don't repeat yourself, or say again what you have said before.
33. Don't be redundant.
34. Use the apostrophe in it's proper place and omit it when its not needed.
35. Don't never use no double negatives.
36. Poofread carefully to see if you any words out.
37. Hopefully, you will use words correctly, irregardless of how others use them.
38. Eschew obfuscation.
39. No sentence fragments.
40. Don't indulge in sesquipedalian lexicological constructions.
41. A writer must not shift your point of view.
42. Don't overuse exclamation marks!!
43. Place pronouns as close as possible, especially in long sentences, as of 10 or more words, to their antecedents.
44. Writing carefully, dangling participles must be avoided.
45. If any word is improper at the end of a sentence, a linking verb is.
46. Avoid trendy locutions that sound flaky.
47. Everyone should be careful to use a singular pronoun with singular nouns in their writing.
48. Always pick on the correct idiom.
49. The adverb always follows the verb.
50. Take the bull by the hand and avoid mixing metaphors.
51. If you reread your work, you can find on rereading a great deal of repetition can be by rereading and editing.
52. And always be sure to finish what
27158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / 大迷宮
Offline
Posted 2/26/09 , edited 2/26/09

-Turbo- wrote:

omg these losers are still quoting me...
thanx I dont need a grammar teacher maybe u guys rnt understading the fact
that I dont care?
this guy went and got all his boyfriends the nerd force to team up
and attack me, go find something else to do plz im busy thank you


I'm sorry, sir. But I just can't help seeing a guy living form Miami talking like an idiot.
In a Public Forum.
Congratulations.!!
Posted 2/26/09 , edited 2/26/09

Nakapagpabagabag wrote:


-Turbo- wrote:

omg these losers are still quoting me...
thanx I dont need a grammar teacher maybe u guys rnt understading the fact
that I dont care?
this guy went and got all his boyfriends the nerd force to team up
and attack me, go find something else to do plz im busy thank you


I'm sorry, sir. But I just can't help seeing a guy living form Miami talking like an idiot.
In a Public Forum.
Congratulations.!!


Get a life dude you have too many crunchyroll points find something else to do.
27158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / 大迷宮
Offline
Posted 2/26/09

-Turbo- wrote:


Nakapagpabagabag wrote:


-Turbo- wrote:

omg these losers are still quoting me...
thanx I dont need a grammar teacher maybe u guys rnt understading the fact
that I dont care?
this guy went and got all his boyfriends the nerd force to team up
and attack me, go find something else to do plz im busy thank you


I'm sorry, sir. But I just can't help seeing a guy living form Miami talking like an idiot.
In a Public Forum.
Congratulations.!!


Get a life dude you have too many crunchyroll points find something else to do.


Oh, aren't we stupid and ignorant.
102489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Paradise⌒☆
Offline
Posted 2/26/09
^^ Troll being trolled.

On topic: It's called "life"
Posted 2/26/09 , edited 2/26/09

Nakapagpabagabag wrote:


-Turbo- wrote:


Nakapagpabagabag wrote:


-Turbo- wrote:

omg these losers are still quoting me...
thanx I dont need a grammar teacher maybe u guys rnt understading the fact
that I dont care?
this guy went and got all his boyfriends the nerd force to team up
and attack me, go find something else to do plz im busy thank you


I'm sorry, sir. But I just can't help seeing a guy living form Miami talking like an idiot.
In a Public Forum.
Congratulations.!!


Get a life dude you have too many crunchyroll points find something else to do.


Oh, aren't we stupid and ignorant. :D


Sorry any loser with 25000 cr points cant offend me.
Quote me again I wont respond so you can feel like you win at something in life
27158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / 大迷宮
Offline
Posted 2/26/09

-Turbo- wrote:


Nakapagpabagabag wrote:


-Turbo- wrote:


Nakapagpabagabag wrote:


-Turbo- wrote:

omg these losers are still quoting me...
thanx I dont need a grammar teacher maybe u guys rnt understading the fact
that I dont care?
this guy went and got all his boyfriends the nerd force to team up
and attack me, go find something else to do plz im busy thank you


I'm sorry, sir. But I just can't help seeing a guy living form Miami talking like an idiot.
In a Public Forum.
Congratulations.!!


Get a life dude you have too many crunchyroll points find something else to do.


Oh, aren't we stupid and ignorant. :D


Sorry any loser with 25000 cr points cant offend me.
Quote me again I wont respond so you can feel like you win at something in life


Oh, says by the guy who lives in Miami with a bad way of speaking. Nice.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.