First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Nobuta wo Produce to be aired in ABS-CBN!
13214 cr points
Send Message: Send PM GB Post
47
Offline
Posted 4/3/09
uh, really..i wonder if they're really going to air it..
btw, i haven't watch NWP..

834 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Planet Earth
Offline
Posted 4/4/09
well....in GMA the dubbing of the drama is so suck..... the range of the voice of the main character is different....so ewwwwwwwwwww..but in ABS-CBN all of the drama that is being dub is very good....

Well,,i am not expecting so much that ABS-CBN will aired the NWP because they like most is korean and laso taiwanese drama.
1967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / here and there
Offline
Posted 4/4/09

xootwisted wrote:

GUYS,NO. I THINK IT`S NOT TRUE .

KASI PINAKITA NG GMA 7 ANG TRAILER NG "NOBUTA WO PRODUCE" KANINANG UMAGA.
NATUTULOG AKO SA SOFA MALAPIT SA TV.
TAPOS BIGLA MAY GUMISING SA`KIN.

SOBRA NGANG NAINIS AKO EH.
THEN NAGSALITA KAPATID KO.
SABI NIYA "ATE ANO NGA BA YUNG JDORAMA NA KASAMA SI MAKI? PARANG WEIRDO NGA SIYA DUN? TAPOS YUNG LALAKENG NASA GOKUSEN 2? (-kame),TAPOS YUNG KRAS MO SA NewS?si YAMAPi bah yun?"

"o bakit?"

"pinakita yung trailer kanina,may ABANGAN NGA EH"

and then isip-isip ako. anong jdorama yun?biglang lumaki ang mata ko
"o my god! nobuta wo produce?!" bigla akong nagtatalon at nagsisigaw.
para akong tanga. haha


YES! GAGANDA TALAGA NG ASIAN DRAMAS NG GMA.
SOON TO BE AIRED NA RIN ANG " ONE LITRE OF TEARS"
PINAKITA NA RIN ANG TRAILER.

MY GOD,TAPOS NAAADIK PA AKO SA FATED TO LOVE YOU! NAKS! ^^


What! as in? talaga? promise?
Kasi antagal ko na itong hinihintay, sobra. Pero wlang kasiguruhan kung totoo talaga. Pero pag totoo. OMG. *tumatalon-talon na puso ko dito sa sinabi mo*

sana nga mapanuod ko rin yung trailer. haha, ngayong alam kong may NOBUTA babalewalain ko na ata ang I LITER OF TEARS. haha hindi susubukan ko tong panoorin.
854 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Phillippines
Offline
Posted 4/4/09

skize101 wrote:


xootwisted wrote:

GUYS,NO. I THINK IT`S NOT TRUE .

KASI PINAKITA NG GMA 7 ANG TRAILER NG "NOBUTA WO PRODUCE" KANINANG UMAGA.
NATUTULOG AKO SA SOFA MALAPIT SA TV.
2957 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 4/4/09
yup! nkita q rin saturday morning ung commercial ng nobuta wo produce,
ksunod p nga ung nodame cantabile n s May dw ipplbas..

8892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / philippines...
Offline
Posted 4/5/09
yes...me too....i saw it on gma....so as with nodame.....
NWP+one litre of tears+nodame cantabile= jdorama fever......

baka hindi na ko maaalis sa harap ng tv nyan.....kaloka....
4389 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 4/5/09

tatatomoe wrote:

ahhhhhh! I'm glad I've watch the japanese first...for me filipino dubbing whether its from GMA or ABS its just..... not right.

Nobuta wo Produce is a great drama. hope that the dubbing doesn't suck.

hehe if kame and yamaP are coming to Pinas I'd get to see them perform Seishun amigo. I like the song and Dance steps


hahaha,,, i agree,,,

love that song..
2756 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 4/6/09
kala q ba GMA ang mag-air ng NObuta???? ang gulo nman
sana lng maganda yng pagka-dub kung alin mang station yng mag-dub
yamaki!!!
^^
884 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / outer space
Offline
Posted 4/6/09
It's 100% sure that NWP will be aired soon in GMA....

I think GMA is hitting on the JDORAMAs while ABS on the other hand is targetting the taiwanese and korean dramas

And about the dubbing issues, I have to admit it...

..SOMETIMES both channels sucks in dubbing...but I think ABS sucks most

LOL

I have nothing against ABS...just an opinion
155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/6/09
hahahhahahah... buti nga GMA ung nkakuha ng nobuta wo produce...
hahahah...
maganda kc sa GMA eh...
pangit ng reception ng ABS...
ang yaman yaman na company ayaw ipaayos ung reception nila...
hehehhehe...

sa mga ngtatanong kung kelan ipapalabas ung nobuta wo produce...
sa may cia ipapalabas tuwing hapon...
i think ipapalit cia sa gokusen 3...
maikli lang kc un eh...
471 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 4/6/09
wrong news...
113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 4/6/09

nami16 wrote:

yes...me too....i saw it on gma....so as with nodame.....
NWP+one litre of tears+nodame cantabile= jdorama fever......

baka hindi na ko maaalis sa harap ng tv nyan.....kaloka....


i'm thinking the same thing... no classes and a lot of good things on tv... oh nooo!
1967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / here and there
Offline
Posted 4/6/09

four_four wrote:


KusanoAkirakon wrote:


kizzmith wrote:

ABS-CBN gonna air Nobuta wo Produce, when is that, that I do not know....










what the hell!!! they're only ruining jdoramas!

and specially Nobuta! grrrrrr.............


why are you mad? isnt that a good thing.. or do u mean remake? if you live in the philippines and you love nobuta wo produce, ur so lucky!!!!
why did u say 'ruin'? huh


I quite agree w/ kizzmith, reputation of abs-cbn in dubbing dramas sucks you know!
and Nobuta is a good drama, it would be better if it would be aired in GMA!

ABS-CBN sucks! the only good thing there is anime! no more, no less~


Haha, right on. ABSCBN doesnt suck in dubbing but they suck in picking good jdramas. its really annoying when people are complaining cuz Nobuta will air in GMA (they're sayin that GMA dubbing sucks-NO THEY DONT SUCK!)

but ABSCBN really sucks in picking a good jdrama. (i mean precious time? err, wtf..)

1967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / here and there
Offline
Posted 4/6/09

gilin wrote:


tatatomoe wrote:

ahhhhhh! I'm glad I've watch the japanese first...for me filipino dubbing whether its from GMA or ABS its just..... not right.

Nobuta wo Produce is a great drama. hope that the dubbing doesn't suck.

hehe if kame and yamaP are coming to Pinas I'd get to see them perform Seishun amigo. I like the song and Dance steps


hahaha,,, i agree,,,

love that song..



just defending. Uhmm..no GMA and ABS dubbing isnt define as "not just right"
its because of the culture difference and let's face it japanese dramas are sometimes wierd but good. that's why the dubbers are trying their best to fit the weirdness with the filipino's taste.

haha.
4389 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 4/6/09

skize101 wrote:


gilin wrote:


tatatomoe wrote:

ahhhhhh! I'm glad I've watch the japanese first...for me filipino dubbing whether its from GMA or ABS its just..... not right.

Nobuta wo Produce is a great drama. hope that the dubbing doesn't suck.

hehe if kame and yamaP are coming to Pinas I'd get to see them perform Seishun amigo. I like the song and Dance steps


hahaha,,, i agree,,,

love that song..



just defending. Uhmm..no GMA and ABS dubbing isnt define as "not just right"
its because of the culture difference and let's face it japanese dramas are sometimes wierd but good. that's why the dubbers are trying their best to fit the weirdness with the filipino's taste.

haha.


yah...:)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.