First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
have you ever faked being sick?
Posted 2/26/09
have you ever faked being sick or not feeling well to stay home and not go to school / meeting or other events ? do share your stories, i could learn a thing or two LOL
6140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Florida, USA
Offline
Posted 2/26/09
Don't really do it but usually at work you would have to let them know in advance if you want to take a day off but I forgot to and we were suppose to go out of town so my mom told me to call in sick lol.
449 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/26/09
Yup, it is preety easy... =D
31372 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / District 12
Offline
Posted 2/26/09
Umm.. yea... i didnt want to go to school
19849 cr points
Send Message: Send PM GB Post
69 / M / Limbo
Offline
Posted 2/26/09
It's funny, I'd go to school when I was sick and fake sick when I just didn't feel like putting up with seven hours of bullshit.


specialist7 wrote:

Don't really do it but usually at work you would have to let them know in advance if you want to take a day off but I forgot to and we were suppose to go out of town so my mom told me to call in sick lol.


As for this. Yeah, thats the dumbest rule in existence. "Hey tomorrow I'm going to wake up feeling like shit, so even though I'm fine now, this is just a heads up"
77589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 2/26/09
i guess not
Posted 2/26/09 , edited 2/26/09
Yes..


when I was in my senior year in high school, I felt bored and don't want to go to school..I pretended that I was sick...I said I don't feel well because of dysmenorrhea, they considered my absent as excuse. They allowed me to take make-up exams^^.( I did it every month, LoL...)
Posted 2/26/09 , edited 3/26/09
yes.
so that i can go home early from school...
but i stopped doing it when they sent me to the clinic to be checked..
the nurse in my school flirts A LOT
102489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Paradise⌒☆
Offline
Posted 2/26/09
Didn't need too ... Just told my mom that I wanted to stay home.
7583 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/26/09
yea....when i was little....only a few times though
5453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / sky x]
Offline
Posted 2/26/09
yes.
27546 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / London
Offline
Posted 2/26/09
Yeah, quite alot.
70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 2/26/09
All the time!!

At school, I had the chicken pox 3 times and a cold that lasted one month! (you do know, i'm bull shitting...right?)
906 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Ramen Shop :D
Offline
Posted 2/26/09
Oh yeah. There was a time in 3rd year, I really didnt get the lesson in Geometry and we were having a long test the next day. So, I pretended I have diarrhea. My mom told me not to go to school anymore. So I was like, "Yay!" But, she insisted I get a stool examination. I WAS REALLY PANICKING. Cause, my stool is really fine. I started eating weird food combinations to get diarrhea.

...and it worked. Fck.
37798 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 2/26/09 , edited 2/26/09

Makiie-Chan wrote:

Umm.. yea... i didnt want to go to school


no wonder, you cant spell didn't correctly because you lack education all because you skipped school. What a shame.



Why would i skip school? Its a great place to talk to friends and meet new friends :]
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.