First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
What will you be doing when the world comes into an end?
Posted 2/27/09

animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:

shitting in the toilet because i don't want to die with the shit inside me



it doesn't make any sense, it's the end of the world and you are sitting for the computer and watching anime ??


of cuz....i am dying soon...why not enjoy it while it last....
dying with no regrets


~sigh~

this is why people are retarded

is anime the most 'important' thing in the world??
so you're basically saying dying with no regrets if you watch anime
i hope you'll die when the anime you're watching is in the climax .




i dun mind actually.....better than have regrets


smack some sense in this guy someone



apparently, i have no sense


that's why I'm asking someone to smack it into you ^^


i dobut anyone will



yeah it's too bad since I'm to lazy for doing it

ya...lazy....oh well i'm lazy as well


~yawn~

go lazy people unite ~.~
20475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the very same...
Offline
Posted 2/27/09

Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:

shitting in the toilet because i don't want to die with the shit inside me



it doesn't make any sense, it's the end of the world and you are sitting for the computer and watching anime ??


of cuz....i am dying soon...why not enjoy it while it last....
dying with no regrets


~sigh~

this is why people are retarded

is anime the most 'important' thing in the world??
so you're basically saying dying with no regrets if you watch anime
i hope you'll die when the anime you're watching is in the climax .




i dun mind actually.....better than have regrets


smack some sense in this guy someone



apparently, i have no sense


that's why I'm asking someone to smack it into you ^^


i dobut anyone will



yeah it's too bad since I'm to lazy for doing it

ya...lazy....oh well i'm lazy as well


~yawn~

go lazy people unite ~.~


bye....unite again in probably 40 hours time?

Posted 2/27/09

animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:

shitting in the toilet because i don't want to die with the shit inside me



it doesn't make any sense, it's the end of the world and you are sitting for the computer and watching anime ??


of cuz....i am dying soon...why not enjoy it while it last....
dying with no regrets


~sigh~

this is why people are retarded

is anime the most 'important' thing in the world??
so you're basically saying dying with no regrets if you watch anime
i hope you'll die when the anime you're watching is in the climax .




i dun mind actually.....better than have regrets


smack some sense in this guy someone



apparently, i have no sense


that's why I'm asking someone to smack it into you ^^


i dobut anyone will



yeah it's too bad since I'm to lazy for doing it

ya...lazy....oh well i'm lazy as well


~yawn~

go lazy people unite ~.~


bye....unite again in probably 40 hours time?



meh let's do it when it's in the end of the world
watching anime together ~.~
20475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the very same...
Offline
Posted 2/27/09

Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:

shitting in the toilet because i don't want to die with the shit inside me



it doesn't make any sense, it's the end of the world and you are sitting for the computer and watching anime ??


of cuz....i am dying soon...why not enjoy it while it last....
dying with no regrets


~sigh~

this is why people are retarded

is anime the most 'important' thing in the world??
so you're basically saying dying with no regrets if you watch anime
i hope you'll die when the anime you're watching is in the climax .




i dun mind actually.....better than have regrets


smack some sense in this guy someone



apparently, i have no sense


that's why I'm asking someone to smack it into you ^^


i dobut anyone will



yeah it's too bad since I'm to lazy for doing it

ya...lazy....oh well i'm lazy as well


~yawn~

go lazy people unite ~.~


bye....unite again in probably 40 hours time?



meh let's do it when it's in the end of the world
watching anime together ~.~


why not?i'm fine
Posted 2/27/09

animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:

shitting in the toilet because i don't want to die with the shit inside me



it doesn't make any sense, it's the end of the world and you are sitting for the computer and watching anime ??


of cuz....i am dying soon...why not enjoy it while it last....
dying with no regrets


~sigh~

this is why people are retarded

is anime the most 'important' thing in the world??
so you're basically saying dying with no regrets if you watch anime
i hope you'll die when the anime you're watching is in the climax .




i dun mind actually.....better than have regrets


smack some sense in this guy someone



apparently, i have no sense


that's why I'm asking someone to smack it into you ^^


i dobut anyone will



yeah it's too bad since I'm to lazy for doing it

ya...lazy....oh well i'm lazy as well


~yawn~

go lazy people unite ~.~


bye....unite again in probably 40 hours time?



meh let's do it when it's in the end of the world
watching anime together ~.~


why not?i'm fine


oke it's decided ~.~

bye bye

P.S Mail me when it's the end of the world ~.~
20475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
In the very same...
Offline
Posted 2/27/09

Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:


animateluv9 wrote:


Baka-Master wrote:

shitting in the toilet because i don't want to die with the shit inside me



it doesn't make any sense, it's the end of the world and you are sitting for the computer and watching anime ??


of cuz....i am dying soon...why not enjoy it while it last....
dying with no regrets


~sigh~

this is why people are retarded

is anime the most 'important' thing in the world??
so you're basically saying dying with no regrets if you watch anime
i hope you'll die when the anime you're watching is in the climax .




i dun mind actually.....better than have regrets


smack some sense in this guy someone



apparently, i have no sense


that's why I'm asking someone to smack it into you ^^


i dobut anyone will



yeah it's too bad since I'm to lazy for doing it

ya...lazy....oh well i'm lazy as well


~yawn~

go lazy people unite ~.~


bye....unite again in probably 40 hours time?



meh let's do it when it's in the end of the world
watching anime together ~.~


why not?i'm fine


oke it's decided ~.~

bye bye

P.S Mail me when it's the end of the world ~.~


okay...i will mail you
194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / europe
Offline
Posted 2/27/09
???
I'l probably be on a speceship traveling BEYOND
3491 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Belgium
Offline
Posted 2/27/09
255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / can u see me now?
Offline
Posted 2/27/09 , edited 2/27/09
I'll probably do what i've been dying to try! Make my head something like this:

muahahahaha
{{image credit:http://www.beijingolympicsfan.com/wp-content/uploads/2007/07/beijing-olympics-2008-cab-drivers-bald.jpg}}
5355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / UK
Offline
Posted 2/27/09

Chance16 wrote:

fuck drinking their blood, i'll bloody feast on their brains..


dats disgusting!!!

I wud be shagging till the end!
53942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / UK
Offline
Posted 2/27/09
I'd make a new world
Posted 2/27/09
sex. lots of sex.
402 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Midgar
Offline
Posted 2/27/09
i've been waiting for the world to end, i'm not emo either, just not afraid of death, and if the end of the world is caused by a God of ANY kind, then there's no doubt in my mind that whatever happens next is gonna be a LOT better than what's going on now
16313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♪ ♫ ☼ england
Offline
Posted 2/27/09 , edited 2/27/09

KinkyBear wrote:

dats disgusting!!!

I wud be shagging till the end!


thats if anyone would want to fuck you that is lol

Posted 2/27/09
Benzes, Burners, and Bitches.

And then a long nap.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.