NEW IDEAS
Posted 3/5/09 , edited 3/5/09
You are looking at the 'NEW IDEAS'.
This place is where you can finally share your ideas for the group
to make this place a better fun place where everyone can join!


RULES:

~You can't keep a conversation here.
~You are not allowed to be rude with the other
member's suggestion.

Posted 3/5/09
I think members can request an avii that is
similar to the group avii.

Also, I think we should have member cards
for each and every members.


P.S. I already made the membership cards.
Posted 3/6/09
hmmm LEIxRAZ i like the membership idea&avii idea..

but i was thinking.maybe each moddie could have 2-3 membership cards.
so members have more choices?...?
(maybe)?
34529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/6/09
I do like like the idea but i don't make membership cards alot
Posted 3/6/09
You really think so! No worries about the membership cards cause I'm on it!
Posted 3/7/09

ok memberships and you guys i think i wanna move the group on the firs day of april
Posted 3/8/09
what do you mean move the group?
(so lostt-)
34529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/8/09 , edited 3/8/09
I have no clue what you tking about Nes-chi lol I'm also confused!
Posted 3/8/09
like close this group for now and make another one cuz you kno i think people would like a better name for this group.
maybe more people would come if its renamed you kno just a thought.
34529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/8/09
Well idk about this idea tlk about it in the Mods & Creator Closing Days.
Posted 3/8/09
hmm.ahh i see i see..
maybe..lol..>--<;;
ohhh ok..



:>Closing Group
:>Re-naming Group


topic moved--->> Mods and Creator closing day


>---,< dont ask why i did that..(just felt like it)
Posted 3/8/09
r u guys sure? because i still think this group is so
cool and all but closing OUR CREATION! please
think about it before closing the group! we do have
a less amount of members but it's encreasing.
Posted 3/9/09
gehh idk..
it is increasing....
but i think a better name will be fine aswell.
lol.(idk)
34529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/9/09
I do like this name lol but any name is great ask Nes-chi why would she change the name. 'NOW THIS FORUM IS CLOSED!"
You must be logged in to post.