First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
what will i do?!
2745 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / evergreen state
Offline
Posted 3/9/09 , edited 3/9/09
pls...
help me overcome my feelings...
im falling inlove with my teacher!!
everytime i look at him, im getting confused...
i cant even look at him..
i dunno why..
he's always looking at me..
he likes to call my name everytime..
and, he always try to to seat or stand beside me..
im soo confused..
im just a kid..
hai...i cant control myself..
pls tell me what to do...
i mean, i wanted to bring back
the first time i saw him..
just a teacher-student relationship...
i wish i can stop myself falling inlove with him...
19824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ¸.•*¨*`•.¸☆Norway
Offline
Posted 3/9/09
ask him out. no really, alot of young girls fall inlove with their teachers. you'll get over it.



or not. o_o

no personal threads, btw.
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-1099/personal-advice/
6464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your room!
Offline
Posted 3/9/09

makihorikitty_eunhyepooh22_16 wrote:

pls...
help me overcome my feelings...
im falling inlove with my teacher!!
everytime i look at him, im getting confused...
i cant even look at him..
i dunno why..
he's always looking at me..
he likes to call my name everytime..
and, he always try to to seat or stand beside me..
im soo confused..
im just a kid..
hai...i cant control myself..
pls tell me what to do...
i mean, i wanted to bring back
the first time i saw him..
just a teacher-student relationship...
i wish i can stop myself falling inlove with him...


your teachers not named Mr.Potter is he???
Posted 3/9/09
...is he hot?
27546 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / London
Offline
Posted 3/9/09 , edited 3/9/09
HOOK UP WITH HIM
blame everything on him
ruin his entire life
????????
profit
9591 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Vancouver, Washin...
Offline
Posted 3/9/09

makihorikitty_eunhyepooh22_16 wrote:

pls...
help me overcome my feelings...
im falling inlove with my teacher!!
everytime i look at him, im getting confused...
i cant even look at him..
i dunno why..
he's always looking at me..
he likes to call my name everytime..
and, he always try to to seat or stand beside me..
im soo confused..
im just a kid..
hai...i cant control myself..
pls tell me what to do...
i mean, i wanted to bring back
the first time i saw him..
just a teacher-student relationship...
i wish i can stop myself falling inlove with him...

u could always have an orgy with him
13869 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Xiah's Heart.
Offline
Posted 3/9/09
nothing, unless you want him to lose his job.
53940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / UK
Offline
Posted 3/9/09
Ask him out
7669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Look up.
Offline
Posted 3/9/09
This is almost like a chain-letter. Either be true to yourself and go ask him out or just feel uncomfortable till it goes away.
2143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Candyland~
Offline
Posted 3/9/09 , edited 3/9/09
Go see a person called "A counselor"
1194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / "place emo quote...
Offline
Posted 3/9/09
hahahaha

It'll pass just don't overstep borders....
Posted 3/9/09
I don't believe the first post. It looks so fixed; way fixed.
It's just for the "lol."
Posted 3/9/09
Oh wow.. is he young? your 13..?
Dude. Ew. lol
2448 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / NewYork
Offline
Posted 3/9/09
Aw, man I wish there isn't a law to date your teacher. If there wasn't any law to date a teacher. I'm totally dating my French teacher she's hot.I wanna touch her ass and insert my 'thing' inside and '[spill]' all over her '[floor]'.
527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / England.
Offline
Posted 3/9/09 , edited 3/9/09
Anyone saying "ask him out" is an idiot, not only is it illegal for him to have a sexual relationship with an underage girl he would also lose his job.

He may not be into jailbait either and he clearly has many years on you, which would determine what he likes and what his is like; just get over him or you will only cause trouble for him.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.