First  Prev  1  2  3  Next  Last
Boys Before Flowers Last Episode Spoiler?
2561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Hiding in your cl...
Offline
Posted 3/9/09


So Apparently some say that this pictures would be the picture from the last episode
My sources say that its not sure but it could be.
14619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 3/9/09
ita a reamke of HYD so we kinda already knwo whats gonna happen. unless they make it differently but the label says its adapted from the manga and so Lee Min Ho and Goo Hye sun will end up together and Hyun Joong will end up alone(:
not 100% im just saying how it would end if it follows the manga xDD
211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Iceland
Offline
Posted 3/9/09
I am so ruling for SoEulmates in this drama ^^ and Lee Min Ho and Goo Hye sun character also ^^ this is just a awesome drama
302 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / F / somewhere over th...
Offline
Posted 3/9/09
don't really care as long as they make it a memorable one for Junpyo and Jandi!!!!!
7134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/9/09 , edited 3/9/09
How can it be from the last episode when they haven't even finish filming the other ep.?
10694 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 3/9/09
if you don't already know the story then i lol at you.
38425 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Maui
Offline
Posted 3/9/09
^ agree with that guy
Posted 3/9/09 , edited 3/9/09
I know for sure JunPyo and Jandi are going to get together in the end, but I'm mostly interested to see what happens with Ga Eul and Yi Jung I really want to both of them to get together in the end.
13869 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Xiah's Heart.
Offline
Posted 3/9/09
i think people have already figured it out. i just cant wait to see what's going to happen in ep.19!
22336 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 3/9/09
GAH! i can't wait for the last episode! ><
but then it'll end.. it's kinda obvious what happens though. cause of HYD and meteor garden but it's still good
7261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Los Angeles
Offline
Posted 3/9/09
the ending is really obvious especially to the people who watched hana yori dango.
35 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/9/09

erikaazndrama wrote:

I know for sure JunPyo and Jandi are going to get together in the end, but I'm mostly interested to see what happens with Ga Eul and Yi Jung I really want to both of them to get together in the end.


Amen lolll I'm also interested in JunPyo and Jandi however loll but I don't have to worry about them
2368 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California
Offline
Posted 3/9/09
omg wow..... i doubt it !! that this is the ending BECAUSE they havent even done the other episodes yet
and the ending wotn be the same as HYD japan have
Korean have a different ending
37 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Singapore
Offline
Posted 3/9/09
hichic, who know the song on epi 15-4 played by Geum Jan Di?? Tell me,plz....
1378 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 3/9/09
HA!!!!!!

I really wanna see this drama.!!!
I miss this,
I was SOoo busy in school!!!


HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.