First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Drama is BACK (soon)!
9097 cr points
Send Message: Send PM GB Post
wait, wha?
Offline
Posted 3/12/09

(my reaction in that order)

WOOHOO, DRAMAS ARE BACK!!
72881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Honolulu, HI, USA
Offline
Posted 3/12/09
Thank you so much. I do love animes, but dramas as well. (Drama fanatic I am. XD) I can't wait to see what dramas will be coming to CR. Thanks so much for all your hard work! We do appreciate it! (: <3
1699 cr points
Send Message: Send PM GB Post
A WHOLE NEW WORLD~
Offline
Posted 3/12/09
Thank You Shinji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! You're the best!
1728 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/12/09
yeahhhhhh finally dramas!!!!!!!!!
253 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/12/09
i really applaud your efforts. to be honest i disappeared/ stayed inactive from crunchy for quite abit after the removal of dramas. the good news being, i am now back (for good?) haha. GOOD WORK SHINJI!!!!! <3
21493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / None Of Ur Biz
Offline
Posted 3/12/09
ya thanks i just found the out about dramas because they were on cr then thay were gone really sucked haha ......XD
3112 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Florida-nano
Offline
Posted 3/12/09
crunchyroll
13696 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/12/09
Yea Shinji ^_^ will the music section eventually come back too???
54275 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Georgia, United S...
Offline
Posted 3/12/09
That's nice to hear. yay~
It would also be cool of music videos could come back one day too.
1204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 3/12/09
hi how about other anime..the old anime some of them i still didn't watch
48464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Under my bed, beh...
Offline
Posted 3/12/09
Well that's good news assuming you can get worldwide rights for them. Right now pretty much every single video in the drama catagory is region-locked. Hopefully we get some more anime soon too because more content equals more members.
Posted 3/12/09 , edited 3/12/09

luckydreamstar wrote:

crunchyroll


^Lol
do not be angry...ur dramas is will be up again but i think old Dramas 100%
we see here just old Anime ..is like "Captain Harlock" or "Galaxy Express 999" etc <--this Anime show up on TV before my birth lol
and
slum dunk also Dear boys etc..im watching them on TV when i was kid xD

sooooooooooooo...
the dramas they will be for 1988-1990

we have now Classic-Crunchyroll

Cheer Cheer ~~~~~~
758 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Manila, Philippines
Offline
Posted 3/12/09
that would be awesome...
but how about the music videos??? r u still planning to put it up on cr?
2480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Doha - Dubai - Do...
Offline
Posted 3/12/09
yosha!!!! finally!! dramas r back in CR!!! arigatou shinji!! thx soooooooo much 4 ur hard work!!!!
can't wait 2 c d list of dramas!!!
15785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / ---mystic moon----
Offline
Posted 3/12/09
slowly but surely? shinji is trying to regain the old members who vanished eh? good job on making dramas come back! I do hope the titles are good and ARE AVAILABLE IN MY REGION.

hmmmm....how about the music section? Any chances that they will EVER come back? I mean, come on....lots of members are music lovers too right?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.