First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Ever laughed at the wrong moments?
981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Italy!!! (I wish....
Offline
Posted 12/21/07

AnimeGuy102 wrote:

ya like when someone runs weird away from something and they're about to die i can't help myself but laugh im like "your gonna die while running weird HAAHAA!"


omg me too i do it all the time i laugh espesially alot when watching Blood+
57252 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / ...........
Offline
Posted 12/21/07
Yeah. on school days last episode when sainoij bargged to makoto's room and stab him with a knife
27 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Edmonton, AB, Canada
Offline
Posted 12/21/07
i have... and then i realize im the only one laughing... and then i feel like a dummy.
349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / United States
Offline
Posted 12/21/07
yeah, in one of my favorite movies. Underworld Evolution, when michael gets impaled and dies, then selene is bawling her eyes out, beating him, and yelling f*** over and over. my friend and i were laughing hysterically! then again, it was kinda funny.
4298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / UAE, bu6'abi
Offline
Posted 12/21/07
ya i laugh at wrong times sometimes and sometimes i cry at wrong times too
2893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / In Raccoon City
Offline
Posted 12/21/07
haha i do it all the time when SAW movie shows..i love to watch ppl die in those things..the acting is terrible compared to realife
1072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Canada
Offline
Posted 12/21/07
Yeah, especially at most of the posts on this thread. I remember laughing at Shinn's dubbed voice (terrible, anyways) when he was being serious.
32 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M
Offline
Posted 12/21/07
watching the last episode of school days made me laugh
3795 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / ポーランド
Offline
Posted 12/21/07
OMG, I laugh a lot when watching anime xD But in real life it's worse - I once laughed in the church when priest was telling something about soldiers. I just laughed at him....and everyone stared at me.. I wasn't in the church since then. It's been two years xD
3207 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Crying in Emo Cor...
Offline
Posted 12/21/07
yes...but i do that in realy life too so it's something i need to work on....HAHAHA he feel down and broke hi leg....uh oh...
2704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / England
Offline
Posted 12/21/07
i have in anime .. sometimes.... but not in real life tho
2955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Texas
Offline
Posted 12/21/07
i just did it im watching the final episode of Goshuushou-sama ninomiya-kun and i laughed when she "dies", cuz ninomiya just yelled AHHHHHHHHHHHHHHHHH! lol funny
10970 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Tokyo
Offline
Posted 12/21/07
I laugh during really really emotional moments in animes sometimes. Like when the script or voice acting is really bad (especially in dubs where they mess up the dialoge). I also laugh when the main character dies, or is getting seriously injured. It's really funny, but most of my friends say "No they can't die!! NOO!!" and spaz on me.
527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the ocean =P
Offline
Posted 12/21/07

Tomoyo-hime wrote:


AnimeGuy102 wrote:

the dying or breaking part doesn't make me laugh but the faces the characters have its just weird and makes me laugh


hahaha thats sooo true xD thats why i laugh aswell

yup i laugh at the sad times alot lol

26342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Stamford, CT
Offline
Posted 12/21/07
YEAH! in my freshman year my Socail Studies teacher tripped and fell over his map, and I flat-out laughed!!!! I started crying!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.