First  Prev  1  2  3  Next  Last
one litre of tears in philippine tv
129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/11/09
yup.. I saw it too...
I was really shocked when I saw yamapi doing halleluiah chance hahahahah!!!

omg yamapi will be exposed... >_< hahaahhaah!!!!
I just wish they will just air it once a week.. like every friday night...
Posted 4/11/09
waaa!

i dont trust GMA anymore after they ruined my beloved HYD and hana kimi japan...
Posted 4/11/09
i'm so excited
62 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/20/09
.yeah i hope the all the dubbings are good too and no scenes will be cut.
it will be aired on May 25 (that is monday) in exchange for fated to love you
too excited for this!!

i just saw the trailer and thought that aya's "dubber" was alright..

hope many will learn something from the show!!

7574 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California (Japan...
Offline
Posted 5/20/09
haha the first drama i watch that made me cry lol
1225 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Destiny Islands. X3
Offline
Posted 5/20/09
.will watch...again~ does anyone know the timeslot..? X3

.i wish they wouldnt cut any scenes...that'd be stupid if they did. gah~ i dont like gma...but since they get good jdramas...well yeah. XDD abs cbn gets korean dramas kasi eh~!!! x_x
3413 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / phillipines
Offline
Posted 5/21/09
hope the dubbing is good...
1967 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / here and there
Offline
Posted 5/21/09

jomaca14 wrote:

.yeah i hope the all the dubbings are good too and no scenes will be cut.
it will be aired on May 25 (that is monday) in exchange for fated to love you
too excited for this!!

i just saw the trailer and thought that aya's "dubber" was alright..

hope many will learn something from the show!!




yup! i think that the dubbing was pretty good.
but edited or cut scenes will be unforgivable.
anyway, may 25! that's great..
701 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Cavite,Philippines
Offline
Posted 5/21/09
I keep on asking the same question too!!!

They messed up Nodame Cantabile.

Hope its not gonna happen with One Liter of Tears.
2557 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 5/25/09
can't wait for it!!! I'll definitely watch it later ===hope the dubbing is good and no cuts
2012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/25/09
it's gonna be aired tonight!!!!!!!!!!!!!i hope they would not ruin it through he dubbing.........i hope many people would be inspired by her story
2012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/25/09

JanN_09 wrote:

I keep on asking the same question too!!!

They messed up Nodame Cantabile.

Hope its not gonna happen with One Liter of Tears.




yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i hate them for messing up one of my most fave drama(nodame)
22785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/25/09
oh God dont let them ruin it ゚Д゚
701 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Cavite,Philippines
Offline
Posted 5/25/09

jhazmine wrote:


JanN_09 wrote:

I keep on asking the same question too!!!

They messed up Nodame Cantabile.

Hope its not gonna happen with One Liter of Tears.




yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i hate them for messing up one of my most fave drama(nodame)


I second the "hate" motion!!!hahaah
2012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/25/09
well......surprisingly,,,,,,,they did not ruin it that badly........good! haha
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.