First  Prev  1  2  3  Next  Last
New singer-IU
2971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Melb, VIC
Offline
Posted 3/21/09 , edited 3/21/09
Her name is 아이유 and she is 15 but has a very good voice
Check out her song MIA/missing child-http://www.youtube.com/watch?v=6TG6c1yL7aA&feature=channel_page (warning: some bits of it might be disturbing^^)
lock topic if it is a dup
Edit: here a piccy of her
5627 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Cali
Offline
Posted 3/21/09
hmm well the video was a lil weird. I like the beat i kinda like it
4650 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 3/21/09
No picture??
Posted 3/21/09
she's somehow looks like Kim SO eun or Ga Eul of Boys over flower

may
37840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 3/21/09
she looks sad D:
34454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 3/21/09
11816 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / by the computer
Offline
Posted 3/21/09
haha i really like this new singer... i was wondering when someone would make a forum on her XDD

i got addicted to her song mia... her vocals are amazing ^_^
Posted 3/21/09
She's not exactly new but she's is very underrated. I hope she comes out with a new song and be promoted more.
36195 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Cloud 9.
Offline
Posted 3/21/09 , edited 3/21/09
She's pretty good, mv was dope, she's amazingly beautiful and she plays the guitar! :O I call badass! And she's only 15? Dopeeeeee.
Posted 3/21/09
and I'll laugh if she's a trap XD
1915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Australia
Offline
Posted 3/24/09
ummmm.....she's not new.....

btw she is one of my fave female singers....her voice is so beautiful!
115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/25/09
I heard her sing live in a radio show!
She has amazing control of her voice! Very talented..wish that she would be promoted more so that ppl will get to know her!
Posted 3/25/09
yep she not new, shes really talented i really hope she makes it big, gorgeous voice and she plays the guitar well (:
Posted 8/3/09
cool
Posted 8/3/09
ya i know her b4 she is cuuute and she have many songs lyk :boo ,missing child,dont know
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.