First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
● Mod Chat
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/23/09 , edited 3/24/09


omo! its wonderfully beautiful!!! gd jobbbbbbbbb :DDDDDDDDD
this will be up for the whole month of april!!
BGICR Supporter
4160 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/23/09 , edited 3/24/09


thnx hehe~~
BGICR Supporter
10742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/23/09
so i hav 2 make sumthin like tat rit?
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 3/23/09


Wait, wait, wait, whaaaaaat?

I never agreed to this!

Whats wrong with my layout?
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/23/09

BlackMagic98 wrote:



Wait, wait, wait, whaaaaaat?

I never agreed to this!

Whats wrong with my layout?


what? oh its just for one month lol~cuz all the avatar groups are beating us cuz they got like pro stuff D:~
i dont even have photoshop T_T
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/23/09

ilike wrote:

so i hav 2 make sumthin like tat rit?


yep if u want~^_^
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 3/23/09

marymannly12 wrote:


BlackMagic98 wrote:



Wait, wait, wait, whaaaaaat?

I never agreed to this!

Whats wrong with my layout?


what? oh its just for one month lol~cuz all the avatar groups are beating us cuz they got like pro stuff D:~
i dont even have photoshop T_T


Neither do I. XD I got Gimp, its supposed to be more complicated than PhotoShop but I guess I'll deal with it, I'm not paying 100+ dollars.

Mmm lol okay, I just, I just wanted to be asked first, you know? Oh, if people do submit layouts, can I choose from those? I'm undecided whether there will be actual themes, or the theme for every newspaper will be writing/newspapers. (For ex. The one I made had fountain pens)

Btw, people need to make give-aways to go in the newspaper, not like the stuff we made, that's our job. XD But like, maybe BGICR aviis, little icons, userbars, badges, etc.? If people use those, BGICR can get new members that way. And I'm thinking of recruiting people to distribute the newspapers, like PM them to the members? I'm not sure about it though.
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/23/09

BlackMagic98 wrote:


marymannly12 wrote:


BlackMagic98 wrote:



Wait, wait, wait, whaaaaaat?

I never agreed to this!

Whats wrong with my layout?


what? oh its just for one month lol~cuz all the avatar groups are beating us cuz they got like pro stuff D:~
i dont even have photoshop T_T


Neither do I. XD I got Gimp, its supposed to be more complicated than PhotoShop but I guess I'll deal with it, I'm not paying 100+ dollars.

Mmm lol okay, I just, I just wanted to be asked first, you know? Oh, if people do submit layouts, can I choose from those? I'm undecided whether there will be actual themes, or the theme for every newspaper will be writing/newspapers. (For ex. The one I made had fountain pens)

Btw, people need to make give-aways to go in the newspaper, not like the stuff we made, that's our job. XD But like, maybe BGICR aviis, little icons, userbars, badges, etc.? If people use those, BGICR can get new members that way. And I'm thinking of recruiting people to distribute the newspapers, like PM them to the members? I'm not sure about it though.


lol ok sry~
OK YOU CAN CHOOSE ^_^
yea omg good idea!
omgomg how about...we recruit 5 ppl...to send out mails every month...with monthly updates...and those 5 ppl get graphics for their hard work?
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 3/23/09 , edited 3/23/09


Good idea, but...we'll need more than 5. XD

We're going to split up the numbers of people, but even so. 15,000 members divided among 5 people means 3,000 people each. XD And the newspapers have to be delivered in a day. Well if both of us do it too, thats 7 but thats still at least 2000 people each. I think a group of 10 would be best, since you can only send a pm to 20 people at a time, thats a lot of PMs. Between 10 people, it becomes 1500 which is still a lot, but its a good starting point. We can recruit more people as time goes on.

The best thing about the newspaper is that it'll get non-active members to become more active, that was a big motivation for me, for making it.

I considered making a thread to apply to get a newspaper like another group I'm in, but that takes away from the whole point of getting inactive members to be more active soo...
BGICR Supporter
23257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In an Ideal World...
Offline
Posted 3/23/09
And rofl, I just realized I shouldn't be posting here. *looks around quickly* *stealthily conceals herself*
18636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Saitama prefectur...
Offline
Posted 3/24/09

marymannly12 wrote:


BlackMagic98 wrote:


marymannly12 wrote:


BlackMagic98 wrote:



Wait, wait, wait, whaaaaaat?

I never agreed to this!

Whats wrong with my layout?


what? oh its just for one month lol~cuz all the avatar groups are beating us cuz they got like pro stuff D:~
i dont even have photoshop T_T


Neither do I. XD I got Gimp, its supposed to be more complicated than PhotoShop but I guess I'll deal with it, I'm not paying 100+ dollars.

Mmm lol okay, I just, I just wanted to be asked first, you know? Oh, if people do submit layouts, can I choose from those? I'm undecided whether there will be actual themes, or the theme for every newspaper will be writing/newspapers. (For ex. The one I made had fountain pens)

Btw, people need to make give-aways to go in the newspaper, not like the stuff we made, that's our job. XD But like, maybe BGICR aviis, little icons, userbars, badges, etc.? If people use those, BGICR can get new members that way. And I'm thinking of recruiting people to distribute the newspapers, like PM them to the members? I'm not sure about it though.


lol ok sry~
OK YOU CAN CHOOSE ^_^
yea omg good idea!
omgomg how about...we recruit 5 ppl...to send out mails every month...with monthly updates...and those 5 ppl get graphics for their hard work?


uhm......iput the link on the banner to each forum btw can i make the profile for may?don't wryi hv photoshop cs3,cs4
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/24/09

kitty_chan201 wrote:


marymannly12 wrote:


BlackMagic98 wrote:


marymannly12 wrote:


BlackMagic98 wrote:



Wait, wait, wait, whaaaaaat?

I never agreed to this!

Whats wrong with my layout?


what? oh its just for one month lol~cuz all the avatar groups are beating us cuz they got like pro stuff D:~
i dont even have photoshop T_T


Neither do I. XD I got Gimp, its supposed to be more complicated than PhotoShop but I guess I'll deal with it, I'm not paying 100+ dollars.

Mmm lol okay, I just, I just wanted to be asked first, you know? Oh, if people do submit layouts, can I choose from those? I'm undecided whether there will be actual themes, or the theme for every newspaper will be writing/newspapers. (For ex. The one I made had fountain pens)

Btw, people need to make give-aways to go in the newspaper, not like the stuff we made, that's our job. XD But like, maybe BGICR aviis, little icons, userbars, badges, etc.? If people use those, BGICR can get new members that way. And I'm thinking of recruiting people to distribute the newspapers, like PM them to the members? I'm not sure about it though.


lol ok sry~
OK YOU CAN CHOOSE ^_^
yea omg good idea!
omgomg how about...we recruit 5 ppl...to send out mails every month...with monthly updates...and those 5 ppl get graphics for their hard work?


uhm......iput the link on the banner to each forum btw can i make the profile for may?don't wryi hv photoshop cs3,cs4


OK! I LEAVE IT UP TO YOU :D~or we could do the last 2 weeks of april :D~
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/24/09

BlackMagic98 wrote:



Good idea, but...we'll need more than 5. XD

We're going to split up the numbers of people, but even so. 15,000 members divided among 5 people means 3,000 people each. XD And the newspapers have to be delivered in a day. Well if both of us do it too, thats 7 but thats still at least 2000 people each. I think a group of 10 would be best, since you can only send a pm to 20 people at a time, thats a lot of PMs. Between 10 people, it becomes 1500 which is still a lot, but its a good starting point. We can recruit more people as time goes on.

The best thing about the newspaper is that it'll get non-active members to become more active, that was a big motivation for me, for making it.

I considered making a thread to apply to get a newspaper like another group I'm in, but that takes away from the whole point of getting inactive members to be more active soo...


lmao thats ok its graphic" chat XD
BGICR Supporter
64822 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/24/09

BlackMagic98 wrote:



Good idea, but...we'll need more than 5. XD

We're going to split up the numbers of people, but even so. 15,000 members divided among 5 people means 3,000 people each. XD And the newspapers have to be delivered in a day. Well if both of us do it too, thats 7 but thats still at least 2000 people each. I think a group of 10 would be best, since you can only send a pm to 20 people at a time, thats a lot of PMs. Between 10 people, it becomes 1500 which is still a lot, but its a good starting point. We can recruit more people as time goes on.

The best thing about the newspaper is that it'll get non-active members to become more active, that was a big motivation for me, for making it.

I considered making a thread to apply to get a newspaper like another group I'm in, but that takes away from the whole point of getting inactive members to be more active soo...


oops i quoted myself XD
"OK GOOD IDEA~LETS RECRUIT 10 PPL THEN 2 INCLUDING US! AND WE HAVE TO SEND IT OUT ON THE 1ST OF EACH MONTH OR 30TH/31ST?"
BGICR Supporter
6619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / クリーブランドオハイオ州
Offline
Posted 3/24/09
I made Mine with Gimp
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.